Miek89 [verwijderd] mooie foto! Gaan jullie nog steeds eerder terug of kijken jullie het nog even aan?
[verwijderd] Miek89 Nee, we gaan nog steeds terug, zoon heeft zoveel heimwee dat langer blijven een grote straf zou zijn voor hem.
Miek89 [verwijderd] ach wat naar zeg, begrijpelijk dat jullie eerder weg gaan, dit is voor niemand leuk. Had hij daar de vorige keer ook last van of verwar ik je nu met een ander?
[verwijderd] Cadeautjes voor de juffen zijn klaar! Badbruisballen, handcreme, granola, kaartjes. Alles home Made π π· π·
Ysabella [verwijderd] wat leuk zeg! Kan ik bij jou terecht als ik over iets meer als een jaar cadeautjes aan de juf moet geven?π¬π
Toch6 Liekje81 E heeft ook zo'n mond nu! Wiebeltand en de grote er achter. Ze is blij, ze is de laatste van de klas. Ik vind het jammer, daar gaat dr mooie gebit π
Liekje81 Toch6 ja snap je, haha. Ik heb vroeger echt heel lang een beugel gehad. Ben er nu al bang voor... π€
Mamabeertje Toch6 Het kan meevallen hoor. L. had haar grote tand ook een eindje erachter, maar hij is mooi naar voren gekomen.
Toch6 Liekje81 oudste 2 moeten een beugel (maar nog niet klaar met wisselen), bij E is dat vermoeden er ook, te smalle kaken voor alle tanden en kiezen. J heeft wel spleetjes overal dus bij hem heb ik hoop op niet beugelen
Toch6 Mamabeertje ja maar gezien de oudste 2 + al weinig ruimte in het melkgebit... ik heb weinig hoop π
Toch6 Drukte vandaag zeg π alternatief voor schoolreisje, groep 1-3 doen spelletjes op school, oa dus springkussen. En die moet uiteraard zo ongeveer in m'n kamer staan π€£ (Gelukkig mag J toch springen ondanks dat hij vrij is vandaag)
Miek89 Toch6 zit die persoon in z'n onderbroek op het springkussen of lijkt dat maar zo? π€ Je woont wel heel dichtbij school π