Ik heb 3 triptrap stoelen gekregen bij elke geboorte en bij de derde heb ik via marktplaats een newborn set gekocht zodat ze bij ons aan tafel kon "zitten" als we gingen eten. Dit gebruik je maar heel kort maar ik vond het super fijn dat ze er gewoon bij kon zijn.
Oh en die box/gevangenis vind ik nu wel super handig hoor. Dus als hij wat groter is zou ik hem wel weer opzetten ๐Ÿ˜œ
Ik heb bij elk kindje schilderijen gemaakt voor op de babykamer. En ze hebben allemaal hun eigen eerste outfit. Verder schuift hier alles door. Zo heeft opa voor mij een cosleeper gemaakt die precies bij ons bed paste dus dat gooi je ook niet weg.
Dus als jij geen bedje hebt voor naast je bed dan koop je die toch, ook al gebruik je het maar voor 1.

Haha wij hadden heel veel al verkocht EN we krijgen een meisje dus het is allemaal anders.
Ik heb een babynestje inderdaad vond ik bij de tweede heel handig. Maar is wel persoonlijk. En eerst kleertjes sowieso, dekentjes heb ik ook altijd we nieuw gekocht.

Ik heb dit keer wel veel tweedehands. Bij de eerste kreeg ik een babykamer en een kinderwagen van ouders en schoonouders en zelf box , wieg en maxicosi gekocht (die laatste drie heb ik nog) Nu dus babykamer en kinderwagen tweedehands gekocht want die waren al verkocht.

En ik wil dit keer een stokke met newbornset.
En verder ook een mombag gekocht meer ook voor mezelf en aankleding voor kamertje (elk
Kind kreeg wel uniek ingericht kamertje met ander thema en ander behang)

Femkes grappige is dat ik dat het eerste jaar het zelf vooral vervelend vond en nu echt niet meer. Hij heeft de hele garderobe van de oudste, paar nieuwe dingen wel omdat hij echt uitgesproken voorkeur heeft maar nu vind ik het alleen paar praktisch. Maar dat eerste jaar voelde alsof hij geen eigen identiteit kon ontwikkelen maar een kopie van z'n broer. Misschien omdat ik nu weet dat het niet zo is dat het makkelijker is.

Eerste pakje ga ik wel een nieuwe zoeken indd.

Hopsatee is een mombag hetzelfde als een luiertas?

Hier slaapt de middelste nog in de kamer zoals we die voor de oudste hebben gemaakt.

De derde gaat dat niet doen omdat we dan verhuizen. Misschien dat ik de meubels gewoon verkoop , en nieuwe zoek tweedehands. Voelt dan toch nieuw.

En een babynestje 2de hand? Kan dat? Krijg je die helemaal schoon? De hoezen kunnen in de was toch?

Ik hoef trouwens echt geen nieuw nieuw. Tweedehands nieuw is ook nieuw voor ons ๐Ÿ˜ฌ

Honkeytonk Ja klopt. Maar dan een wat mooiere die past bij mโ€™n outfits ๐Ÿคช

Ik heb babynestje tweedehands gehaald ja en gewassen. Kan prima!

En ik heb twee keer met hetzelfde kamertje bij de oudsten toch weer twee hele andere kamertjes gemaakt met accessoires, behang en lamp. Voelt dan toch ook nieuw!

Hier schuif ik alles gewoon door naar de jongste, alleen het geboortepakje moest van mij nieuw zijn.

Als iemand nog spullen nodig heeft zoals een Nuna wipstoel. ๐Ÿง๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜‚

Ysabella welke heb je van Nuna? Daar twijfelde ik de.vorige keer al over ๐Ÿ˜‚ vind het zo handig dat die zo plat kunnen.

Heb net even op vinted wat 'nieuwe' kleertjes gekocht ๐Ÿ˜ฌ zijn m'n hormonen weer even gerustgesteld ๐Ÿ˜‚

Wat ik bij de 2e echt onmisbaar vond was een draagdoek. Kleertjes zijn deels vaak toch versleten of vies ( tenminste ik had een spuger dat was niet overal even goed uitgegaan) dus daar had ik ook wel nieuwe dingen in (eerste maatjes neutraal daarna alles nieuw want jongen ipv meisje)

Ik kan nu mijn lol niet op met een ander geslacht ik shop me suf qua kleertjes haha. Maar de tweede krijgt ook alles van de oudste (al had hij wel ook nieuwe geboortepakjes) en verder zijn alle kleertjes op 2-3 bewaar setjes van beide na weggeven. Ik had zelfs geen hydrofielen meer over (allemaal versleten ๐Ÿ˜ฌ) maar ja heb je als je 3 jaar twijfelt hรจ ๐Ÿคช

Voor de jongste hadden we een nieuwe maxi-cosi en een Nuna Leaf wipstoel. Verder toch wel wat nieuwe kleertjes (cadeautjes) en een nieuwe tummy tub (de andere was echt niet meer mooi). Geboortepakje was nieuw en ook de bekleding van het wiegje.

Ik had voor beide een eigen dekentje. Voor in de wieg of als ze in de box in slaap vielen.

Ik heb voor de 3e nieuwe eerste kleertjes gekocht en ik heb voor alledrie zelf een dekentje gebreid.