[verwijderd] Angel1980 jaaaa daar zijn we echt voor gevallen! Was een van de weinige mooie dingen ook haha, want het was 1 grote bouwval toen we het kochten. Er was in feite gewoon helemaal niks. Buitenmuren en thats it.
Toch6 Angel1980 als ik het niet vergeet morgen. Zaterdag waarschijnlijk weer van boord naar huis en thuis laat ik liever niet zien
Eenkadootje [verwijderd] duurt wel even voordat ik tijd hebt om te schilderen. Het is weer btw aangifte maand, dus knetterdruk.
Toch6 De keuken. De kamer is nog een rommeltje. Eettafel ook trouwens đ Die bierflesjes is niet mijn keus maar ik ben vaak toch thuis dus geen last van (ik weiger alleen die planken schoon te maken)
Angel1980 Toch6 dank voor de foto! đ En je hebt een hele mooie keuken, zeker die grote houten kast, prachtig!
Toch6 Onderste foto krijg ik niet helderder nu. Muur is wit bij de kast, andere 3 grijs. Gewoon 1 ruimte met de keuken
Toch6 Eenkadootje jep, en dan nog niet koud te krijgen afgelopen zomer onder het varen. Alle airco's op standje bevriezen en nog zo 25 graden
Eenkadootje Toch6 Stond je verwarming dan ook aan? Wij hebben een redelijke coole woonkamer, (noorden) en het werd ineens zo warm in huis. Onze 5 jarige had de verwarming aangezet. (30 graden buiten) Pff zie dan maar die warmte uit huis te krijgen.
Toch6 Eenkadootje nee, de motoren đ en die zorgen zomers ook voor warme vloeren. Machinekamer is dan ook niet meer koud te krijgen dus die warmte trekt door naar de woning