Torretjeee Deze stoel is van de opa en oma van mijn vriend geweest. Boven staat er nog een. Ik hou van verandering en zou graag eens een andere willen, maar hij heeft teveel emotionele waarde. Wel wil ik hem een keer laten bekleden.
Sdonya [verwijderd] ja precies! En als het dan dor en geel is dan vind ik het geen gezicht. De geur van vers gemaaid gras vind ik zooo lekker. Dat zou de enige reden voor mij zijn om echt gras te nemen maar ik heb het onderhoud er niet voor over haha. Ik ga even je link bekijken! Heb jij foto’s van je tuin die je wilt delen?
[verwijderd] Sdonya Haha ja dat mis ik ook wel, maar het is zoveel praktischer haha. En in de zomer geen gedoe met modder als ze met water spelen, ook heel fijn. Zal zo even foto’s zoeken! @Madeliefje06 Jaa ik ben ook benieuwd naar jullie huis!
Sdonya Madeliefje06 Ah lief! Dankjewel! De verbouwing kostte meer dan verwacht dus we hebben uiteindelijk de keuken uit gemak bij de woonkamer geplaatst. Dat scheelde veel geld en tijd. De tuinkamer word nu een mancave/tweede zithoek. Oo leuk! Heb jij foto’s van jou huis? Ik ben wel benieuwd hoe anderen met hetzelfde woningtype hun huis ingericht hebben 😁
[verwijderd] Angel1980 Nou, niet dezelfde foto maar even een nieuwe lui vanuit de bank foto as we speak. 😉. (Nog niet 100% klaar met de aankleding, we zijn net klaar met verbouwen)
[verwijderd] Angel1980 jaaaa daar zijn we echt voor gevallen! Was een van de weinige mooie dingen ook haha, want het was 1 grote bouwval toen we het kochten. Er was in feite gewoon helemaal niks. Buitenmuren en thats it.
Eenkadootje Hebben jullie VT wonen verhuist gezien van vorige week? Wij hebben hetzelfde behang vh Toscaanse landschap. Vandaag toch die donkere blauwe verf besteld. Ik ben benieuwd. (we hebben ook hoge ramen en hoog plafond)