Dankjewel meiden. Het doet me toch goed om jullie lieve reacties te lezen en om, hoe vervelend ook, te lezen dat ik niet de enige ben. Af en toe ben ik zo uitgeput van alles dat ik het echt even niet meer weet. Het slapen is echt een ding aan het worden. Weer maar vijf uurtjes geslapen vannacht en daarin twee keer wakker geweest. Ik weet echt niet wat het is, drink geen koffie en energie drankjes meer ‘s middags. Misschien toch inderdaad meer naar buiten gaan om in elk geval mn biologische klok te helpen. Dit weer helpt ook niet moet ik zeggen, ik ben helemaal geen mens voor deze tijd van het jaar.
Tantetil 3’ de rest die het vroegen; ik mag 1-2 dagen in de week op kantoor werken. Maar dat is nu met de kinderen thuis geen optie. Mijn ouders zijn vorige week voor hun booster geweest. Misschien die toch eens lief aankijken of daar 1 of meerdere kinderen uit logeren kunnen. Vooral de zorg voor m’n jongste, die altijd al zwaar is, kan ik nu soms enorm moeilijk opbrengen. Ik doe het wel natuurlijk. Maar sommige dagen tel ik echt af dat hij naar bed kan en er dan hopelijk geen alarmen af gaan (van z’n apparaten).