Er komt hier nu regelmatig iemand over de vloer om thuis mee te kijken, vroeg ze zoiets van of ze de volgende keer weer langs mocht komen. Zijn antwoord was:

‘Volgende keer moet je maar buiten blijven wachten’

Hij bedoelde het niet zo, maar zei het wel zo. 🤣🤣🤣

8 dagen later
  • [verwijderd]

Oudergesprek met de leraar van F:

• F zit voornamelijk in haar eigen wereld en volgt haar eigen interesses. Zo ook met buitenspelen, dan is de hele klas bezig met typische puberdingen, en dan ineens komen F en J voorbij rennen, midden in een of ander heroïsch gevecht en beginnen ze in het Japans te schreeuwen.

• Tja, rekenen is niet je sterkste vak, maar ik heb al heel veel leerlingen gehad en jij bent de enige die ooit viral is gegaan op YouTube, dus ieder zijn talenten. Probeer toch je best te doen zodat je later een goede manager kan inschakelen die geen misbruik van je maakt.

• lezen gaat prima, maar ik verwacht ook niet anders van iemand die alleen maar boeken leest die van achter naar voren geschreven zijn.

Ik heb zo'n raar kind 😂

• [verwijderd]

June ik denk dat een kind wat weigert om hem Meester Voornaam te noemen maar stug Sensei blijft zeggen tegen hem ook niet te missen valt 🤣

[verwijderd] ik houd van uniek. Ik vind bij mijn kinderen juist ook de querky dingen de zaken waar ik zo van houd. De onverwachte vragen, de onverwachte opmerkingen, de ontzettend ongemakkelijke situaties in de supermarkt, die maken ze juist leuk

9 maanden later

Confronterend hoe goor de binnenkant van dat ladepaneel is trouwens 🙈 ik kijk nooit vanuit die hoek. Twee weken geleden nog heel die la schoongemaakt, maar niet de binnenkant van het paneel.

Manque doet mij denken aan een oude foto van mijn dochter. Ze had kennelijk geen trek in kaas op haar broodje.

Hahaha ik vind dit zo grappig, die banaan in de la en dat plakje kaas op het raam 😂