[verwijderd] LucP in dat geval laat maar zitten hoor, zo belangrijk zijn ze ook weer niet π Wel bedankt voor je werk!!
Sevenof9 Ik zie links bovenin 'alle discussies' staan en daarnaast 'private discussions', dat lijkt de enige knop te zijn die niet vertaald is, volgens mij was die eerder altijd in het Nederlands.
LucP Sevenof9 Private Discussions is technisch gezien een andere module, die niet meegenomen is in het standaard vertaal-pakket. Ik ga kijken wat ik kan doen.
Nescio Ik heb (waarschijnlijk een hele stomme) vraag: hoe kan ik een nieuw topic openen? Ik 'zie' die optie niet meer, wilde dat doen in het subforum Vakantie en uitstapjes.
LucP Nescio Sorry! Op de hoofdpagina moet die verborgen worden, niet op alle pagina's. Is inmiddels opgelost ποΈ
[verwijderd] Manque Ik moet eerlijk zeggen dat het het erg vrolijk vind, maar minder prettig leesbaar (fel). Maar ik moet zeggen dat ik dan ook wel van de andere kant fan ben, bij mij staat werkelijk alles in blackmodus.π
LucP [verwijderd] Het gebrek aan contrast horen we meer. Ik ga er nog even mee spelen. We willen zo inclusief mogelijk blijven dus oudere beeldschermen, kleurenblindheid, etc zouden absoluut geen factor moeten zijn in het kunnen werken met het forum. Wordt vervolgd.
June LucP Ik werk zelf voor een organisatie die nu bezig is om de website digitoegangelijk te maken. Nou is kleurcontrast een van de dingen die bovenaan staat, maar dat kan op meer manieren dan een website die van je scherm afblinkt. Mochten jullie nog tips willen..
Soturi Wow. Ik wist niet dat er een lay-out update aan ging komen. Dus dat gaf een lichte schrikreactie toen ik het forum opende.π