Gisteren de clubkampioenschappen. Ik liep 3 afstanden: 5km, 100 meter en 800 meter.
5km ging super goed. Geen pr maar wel hele mooie stabiele rondentijden. Officiële tijd was 20.20 (mijn horloge had ik iets eerder en later uitgezet, vandaar dat deze een paar seconden meer aangeeft). Wel eerste bij de senioren vrouwen (40+).

Toen moest ik 2.5 uur wachten op de 100 meter en dat was een slecht idee. Inmiddels moe en overprikkeld. Bij de start reageerde mijn been met een spasme op het startschot, waardoor ik op één been moest vertrekken. Hierdoor kostbare secondes verloren en dat is niet in te halen op zo korte afstand. Hier ben ik laatste geworden met een tijd van bijna 21 seconden.
Toen moest ik 2 uur wachten op de 800 meter. Mijn man en trainer wilde dat ik stopte, maar ik wilde niet opgeven. Ik wilde het hoe dan ook gewoon lopen.
Uiteindelijk besloten mijn hersenen dat het toch echt klaar was en heeft mijn man mij naar huis afgevoerd 🤪. Ik baalde wel. Op de 800 meter had ik heel veel goed kunnen maken van mijn slechte 100 metertijd en ik had daar wel hoog kunnen eindigen. Doordat ik de 800 meter niet heb gelopen, ben ik gediskwalificeerd voor alledrie de onderdelen. Ik ben trots op mijn 5km, maar de rest was jammer. Gemengde gevoelens dus.