Jules de duizeligheid is het gevolg van de ataxie (coördinatiestoornis). Het is een soort zeebenen gevoel, de wereld voelt niet stabiel. En denk dat ik misselijk word door de aanhoudende duizeligheid? Ik heb gelukkig geen coördinatieproblemen in mijn arm/ hand. Daar werd ik niet door belemmerd bij het klimmen. Het oprekken van de spastische spieren in mijn schouder voelden zelfs lekker (soort pijnlijk lekker 🤪).
Ik merkte wel dat ik veel ongecoördineerde ging lopen toen ik moe werd en misschien als ik weer wat meer gewend ben aan het trainen, dat ik minder snel moe word en dus ook wat meer gecoördineerd blijf en dus minder duizelig?
Ik kreeg alleen gisterenavond ook behoorlijke pijn in mijn hand. Dit kan ik niet goed verklaren. Ik hoop dat dit iets eenmaligs is.
Ik heb nu trouwens van die lekkere spierpijn. Dit klinkt vast gestoord, maar ik vind dit altijd zo fijn gevoel 🫣.