CrazyCatLady Toch6 ik ben met deze bezig, en ik sta op het punt om een schaar te pakken om de stukjes passend te knippen. Verder gaat alles prima 🙃
CrazyCatLady Toch6 nou, ik dacht 980 stukjes verdeeld over 2 zakken is minder dan mijn gebruikelijke 500, dus nog best te doen. Maar ik vind hem pittig hoor!! Voortaan toch maar weer Disney puzzels 🤣
CrazyCatLady Toch6 ik ben 3 uur bezig geweest en nog niet eens op de helft van zak 1 🫣 Morgen maar verder.... Ik heb de andere ook gekocht (kruidvat opruiming!) maar dat was toen ik dacht dat hij makkelijk was. Ik ben nog wel even bezig dus 🤣
Trees Eindelijk weer wat ruimte in mijn hoofd om wat creatiefs te doen. Verder met mijn kerstswap altaartje
Trees Nu heb ik weer bedacht dat ik meer realistisch wil leren tekenen (ik bedenk echt continue wat nieuws 🫣). Poging 1 &2 Poging 3
Trees Kaartje gemaakt voor vriendin met borstkanker. Roodborstjes zijn haar lievelingsvogels en staan symbool voor hoop.
Trees Ik ben ogen aan het oefenen met gewoon potlood. De onderste twee zijn van de meiden en ze lijken ook nog 😁.
Trees Rosemary Pimpelmeesje Dank je wel! Ik ben hier zelf ook tevreden over. Nu is een oog een stuk makkelijker dan een heel gezicht en tekenen met grafietpotlood makkelijker dan met kleur of verf. Het is vooral heel goed kijken merk ik en ik denk veel oefenen.