Trees Toch6 tuurlijk mag dat! Ik vind dat serieus echt leuk om te doen. Verwacht niet dat het perfect is, maar wel met liefde gemaakt βΊοΈ
Hooyo-shimbir Trees als ik deze zie heb ik wel een verzoekje voor een printje die ik wil inlijsten π ik app je als je daarvoor open staat
Toch6 [verwijderd] CrazyCatLady Hier is er weer 1 af (@Honkeytonk), moeten alleen nog een naam vinden over een ontvoerder/moordenaar
CrazyCatLady Toch6 een naam vinden? Wat voor soort puzzel is dat? Pimpelmeesje die moet ik ook eens gaan aanschaffen, ik maak nu nooit meer dan 500 stukjes zodat ik het in een middag af krijg π
CrazyCatLady Toch6 ik ben met deze bezig, en ik sta op het punt om een schaar te pakken om de stukjes passend te knippen. Verder gaat alles prima π
Pimpelmeesje Ik heb ook een 1000 stukjes puzzel gekregen in de kerstswap, en ik vind het echt een suuupermooie maar ik ben wel een beetje bang π Een kennis heeft mij een puzzelrol beloofd dus ik ga t proberen als die er is.
Toch6 CrazyCatLady Deze. Zat in de kerstswap. CrazyCatLady ik maak nu nooit meer dan 500 stukjes zodat ik het in een middag af krijg Ik maak eigenlijk altijd 1000. Afgelopen maand een 1500 en een 2000 gekregen. Maar die passen niet op de puzzelmap dus moet even kijken welke tafel ik reserveer π€
CrazyCatLady Toch6 wat gaaf!!! Heb 'm meteen besteld, dat is ook echt iets voor mij! Maar nu moet ik dus wel een mat gaan aanschaffen zodat ik hem veilig kan opbergen met de katten π«£
[verwijderd] CrazyCatLady Ik heb een mat over. Vraag me alleen af of de verzendkosten niet meer zijn dat de mat zelf. π«£
Trees CrazyCatLady de grootste hobby van onze kat is terwijl je aan het puzzelen bent op de puzzel te gaan liggen en haar nagels in de puzzelmat te zetten, zodat de stukjes alle kanten opvliegen π€£
CrazyCatLady [verwijderd] ik zag dat de action puzzels verkoopt inclusief mat voor een paar euro, dus ik denk het haast wel π
CrazyCatLady Trees ze hadden er gisteren nog geen interesse in, maar de vraag is natuurlijk voor hoe lang dat blijft duren π