Sevenof9 Ik ben na heel veel jaar weer begonnen met breien. Mijn huisgenoot leert me hoe je sokken moet maken!
Vulpen Sevenof9 Ziet er goed uit! Doe je dat ook echt zo heel ingewikkeld met 4 naalden tegelijk? Mijn vrouw doet alles op de rondbreinaald. Dat is ook fijner voor je vriend, want dan wordt hij niet geprikt met naalden als hij naast je zit π
Sevenof9 Vulpen ik heb de boord op 4 naalden tegelijk gedaan omdat ik alleen die had op de juiste maat. Maar de rest van de sok doe ik op een rondbreinaald met de magic loop methode.
Uilenmama Ik ben een kerst sok aan het maken. Dit is alles wat ik tot nu toe laat zien. Rest volgt op 25 december!
Vulpen LilyMilie Goed bezig! Mijn puzzel gaat ook langzaam maar gestaag, de zee is inmiddels een heel eind af, maar dan moet die ellendige rand nog...
Trees Ik denk dat ik ook maar eens weer een puzzel uit de kast ga pakken. Ik vind het echt puzzelweer. Dit weekend weer wat boeken kapot geknipt om vliegende vissen in de ruimte te maken π
Vulpen LilyMilie Normaal meestal wel hoor, maar dit is een effen witten rand, en daarna volgt een effen grijze rand, dus eeeh...
Trees Aurora dat is wel een heel leuk idee! Ik kan een keer een oude puzzel schilderen en zo een nieuwe maken.
Hooyo-shimbir Ben lekker bezig met een knutsel pakketje van hout. Het is totaal niet lastig om te maken, wel heel leuk om te doen.
Femkes Hooyo-shimbir dat vind ik ook heerlijk! Moeilijk genoeg om je te moeten concentreren, makkelijk genoeg om rustig van te worden
Hooyo-shimbir Trees jazeker!! https://buildiy.nl/search?type=product&q=NOT+tag%3A__gift+AND+huis*&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA9ourBhAVEiwA3L5RFtLfmZxe09TlQjdLrku-NzieFpA-Kmn3BBzAok3D2rp1e2kLKNdGNhoCIlYQAvD_BwE
Trees Ik heb met Sinterklaas een Gelli Plate gekregen. Vandaag mee aan het experimenteren geweest. Ik moet er nog wat meer handigheid in krijgen, maar je kan er echt van alles meedoen met een beetje fantasie.
Trees Verder met experimenteren. Ik begin het wat onder de knie te krijgen en te leren wat wel/ niet handig is (wel een prullenbak vol met gescheurde of mislukte exemplaren π«£).
Trees Voor mijn verjaardag vier tubes hele goede waterverf gekregen. Net even getest om te kijken hoe de kleuren eruit zien na mengen. Ze zijn echt heel helder en zelfs mooi op het goedkope papier van de Action. Blij mee π