Trees Huggybird oh nee, dan hebben we haar zojuist publiekelijk enorm voor schut gezet, want ik was mijn kruk vergeten en mijn man en ik liepen daarom gearmd het schoolplein over. Arm kind 🤣
Trees Noordeling jazeker! Super trots haar 😁. Ze heeft echt hele mooie stappen gemaakt afgelopen jaar op school.
Lovely83 Trees super leuk! Ik heb toevallig een soortgelijke broek in panterprint besteld 🤣 lekker fout.
Trees Koekie83 Thanx! Ik kwam er gisteren achter dat mijn nieuwe zwempak dezelfde print heeft. Wel een iets andere kleur, maar het is hetzelfde merk. Ik ben schijnbaar vrij consequent in wat ik leuk vind 😅
Trees Lovely83 mijn dochter heeft er ook net een gekocht. Super leuk en volgens mij weer helemaal in. Zit gewoon ook erg fijn.
Trees Bob_Ross o’neill en is van dit seizoen. Ik heb hem wel van Vinted, maar is ook nog wel nieuw te koop. Ik zag hem nog op bol staan.
Nescio Heel af en toe verras ik mezelf. Ik mag niks nieuws meer kopen dus probeer combinaties te maken die ik normaal niet zou dragen, met kleding waarvan ik niet weet wat ik ermee moet (zoals deze plissébroek). Deze is het waard om vast te leggen!