Pimpelmeesje Hooyo-shimbir dit is echt exact de broek die ik rond m'n 16e kocht op de Italiaanse markt en echt tot op de draaaad versleten heb, heb bijna gehuild toen ik 'm weg moest gooien π Als ik nog spijkerbroeken kon dragen had ik gelijk naar de winkel gerend waar jij 'm hebt gekocht π
Hooyo-shimbir Eigenlijk niks voor mij dit shirtje maar vind t erg leuk staan, heb ook veel complimentjes gehad. Downside was erg koud π Let niet op m'n haar hier π€£
CrazyCatLady Ik voel me net een prinses onderweg naar mijn kinderfeestje, maar ik word er vrolijk van π€£π€£
Trees Rietjesbeker jij in een prachtige zomerjurk. En ik zit buiten in een trui π«£. Wel een blije trui. Pas gekocht via Vinted en ik de hoge hals is zo fijn voor als je het koud hebt.
Rietjesbeker Trees het is hier achter huis lekker zonnig en windstil, dan is een zomerjurk goed te doen π
Trees Rietjesbeker hier is het nu ook windstil en zonnig π¬. De rest loopt in korte broeken en t-shirts. Ik zit nog mijn trui onder een dekentje op de buitenbank haha. Ik heb het nu wel warmer. Heb net 2 uur liggen slapen buiten. Minder moe, is ook minder koud.
Vulpen Trees Minder moe, is ook minder koud. Ja bizar hΓ¨. 's Ochtends heb ik het nooit koud. En' s middags wel. 's Avonds niet want dan zit ik onder een dekentje π€£