Zonnebloem LilyMilie geweldig zeg zo’n roze pak! Ik denk dat de kern is dat een thema leuk kan zijn mits je er wel een eigen draai aan mag geven. Ik vond het ook wel goed bedacht alleen de uitwerking was wat minder bij de nagellak. 🫠
Dahlia Dames, nu dat ik 22 kilo ben afgevallen zijn mijn kleren natuurlijk te groot maar wel nog leuk dus ik wil een truitje met een elastiekje korter en smaller maken maar die knoop komt de hele tijd eronder uit...hoe doe ik dat nu goed? 😬
Trees Dahlia https://studiodiy.com/how-to-tie-a-t-shirt-two-easy-ways// Hier staan meerdere opties! Prachtig figuur heb je zo. Echt heel knap.
Nescio Ik vind dit dus echt een toffe outfit: Ik heb zo'n soort rok (maar zonder de strepen) en nu vraag ik me af of ik zo'n blazer erop kan hebben of niet. Het ziet er toch anders uit in de spiegel dan in je hoofd 🤪
Deliana Nescio ik vind 'm ook tof! Denk dat je het echt aan moet zien. Soms zie ik een hele leuke jurk of set en als ik het dan aan heb denk ik 'mwoah'. Outfit past dan gewoon niet bij me of ik zie er uit als een plank 🙈
Nescio Deliana Ja dat heb ik ook! Ik vind mezelf vaak plomp ogen, terwijl dat echt in mijn hoofd zit. Ga straks de combi uitproberen, anders wordt het gewoon een broek en blazer.
Nescio Liekje81 ieder zijn ding 😃 Ik droeg vroeger nooit blazers maar heb ze afgelopen jaar echt ontdekt. Er zijn zoveel verschillende soorten, pasvormen, stijlen, het past overal wel bij. Zou niet meer zonder kunnen (voor mn werk dan vooral).
Vulpen Nescio En lekker warm, ik ben ook fan. En ik vind die outfit heel tof (voor jou dan), ben wel benieuwd hoe die jou zou staan! Ik denk eigenlijk wel heel mooi hoor.
Nescio Vulpen dank je wel 😄 ik heb vandaag toch iets anders aan, de rok was te warm. Maar ga het zeker uitproberen!
Nescio Typische zondagsjurk, zit lekker maar vind m verder niet bijzonder. De kat is wel een mooi accessoire 😄