Haha ik zat niet naar complimenten te vissen of het wel of niet kan met mijn benen hoor 🤣 ik denk zelf dat het wat dat betreft wel kan want je ziet mijn billen niet en de pasvorm is verder mooi. Dus wat @Bloem zegt is dat inderdaad ook mijn uitgangspunt. Alleen het is een bepaald gevoel wat me steeds meer bekruipt ook met korte jurkjes dat ik snel denk nou ik neem liever tot de knie want ik ben tenslotte bijna 40 🤣. Ik zou zelf zo’n short die ik nu aan heb nu niet meer kopen maar ik heb hem al lang en hij zit erg lekker. En op de camping vind ik korte jurkjes enzo altijd minder boeiend. Maar thuis word ik er tegenwoordig toch wat ongemakkelijk van. Nu is het zo dat het warm wordt en een rok niet praktisch is dus ik doe hem wel aan vandaag maar ga toch ook iets langere volgend jaar kopen 🤣
Femkes nu jij dit zegt zit ik diep na te denken en je hebt gelijk. Ik let vrijwel niet op anderen wat ze dragen of het te kort of te lang is behalve als het zeer opvallend is (ik zag pasgeleden een vrouw waar je steeds haar bilspleet zag in haar short op de camping dat viel me wel op 🤪)