Trees [verwijderd] nee een ketting heb je echt niet nodig. Bij nader inzien is de ketting spuuglelijk 🤐. (Sorry)
[verwijderd] Trees Ik heb een rozenkwarts hangertje, hij hangt aan een zilveren ketting nu. Dus alleen even het kettinkje vervangen en verder heb ik niks gezien 😅
Tantetil [verwijderd] ik heb die groene genomen, volgende keer neem ik ook de roze. Ik zag in de winkel niet dat ze zo mooi staan.
Manque Wat een donkere blob is die foto geworden als ik zo terugkijk 😅 Dat terwijl het echt wel een knalpaars jurkje is:
[verwijderd] Manque Oh ik vind het juist een top outfit en waarschijnlijk straal jij extra, juist omdat je je er lekker in voelt. Ik zou dit ook zo dragen.
Tantetil Hooyo-shimbir je haar 😍 Ik heb eergisteren nieuwe toms besteld. Zalando lounge had korting 🥳
Hooyo-shimbir Tantetil haha ja dat had ik er beter af moeten snijden van de foto 😅. T is hier nat en plukkerig. Heb heel mooi haar hoor 😌 Foto van je Toms? Heb die van mij een kwartier aan en al blaren. Was even vergeten dat ze even nodig hebben om in te lopen 😬