Louelle81 Om in de herfst mood te komen🤗. Oh en ik val eindelijk weer af! De broek zit eigenlijk al te los maar maakt niets uit🤣.
Tantetil Heb gister nieuwe jas gekocht. Stuur net foto naar mijn moeder. Reactie: Tjaaa, wat zal ik zeggen. Ik dacht eerst dat het een duster was. 😅 Ok thanks mom
[verwijderd] Tantetil misschien omdat je in de slaapkamer staat en zij snel had gekeken? 🤷♀️ Ik vind het een mooie jas!
Tantetil [verwijderd] nee ik had gemaild dat ik een nieuwe jas had en daarna die foto. Ze houdt er gewoon niet van. Sowieso van niks wat ik aan heb. Vindt ze truttig.
Jules Tantetil Sowieso van niks wat ik aan heb. Vindt ze truttig. Dan zou ik haar geen foto's meer sturen van nieuwe kleding, schiet toch niet op wanneer je smaak zo anders is. Ik vind 'm leuk, staat je goed!
Tantetil Jules ik doe het normaal ook niet. Ik vertelde dat ik met dochter was gaan winkelen en wat we hadden gekocht, toen vroeg ze stuur eens een foto. Gelukkig doet het mij nu niet zoveel meer. En bedankt allemaal ☺
[verwijderd] Tantetil ik heb bijna dezelfde jas, maar dan met knopen in plaats van een riem. Ik vind hem leuk dus 😁