[verwijderd] Och meid, wees niet zo streng voor jezelf. Je bent geen robot die overuren kan draaien. Je hebt waarschijnlijk alles zo binnen gehouden en opgekropt dat alles er nu in 1 keer uitkomt. En daar kan je van schrikken omdat het zo heftig is in 1 keer.
Mijn ervaring is, dat je in het begin misschien nog heel veel gaat huilen en wat in de war gaat zijn. Maar als dat er eenmaal uit is. Kun je starten aan je herstel. Een psycholoog helpt je daarmee, door bv opzoek te gaan naar bepaalde patronen die ervoor gezorgt hebben dat je in een burn out terecht kwam. Je gaat leren deze patronen te doorbreken en met nieuwe inzichten andere manieren te vinden waarmee je beter je grenzen bewaakt. En nog veel meer.
Mijn dochter wordt september 3 en ben sinds haar geboorte in therapie voor angstoornis/depressie . Ook bij mn oudste. Ik voelde mij ook vaak schuldig. Maar besef wel heel goed dat ik het niet express doe. En dat ik hard aan mezelf werk met mijn kinderen als motivatie.
Misschien geloof je het nu niet. Maar het komt echt goed!! Huil maar ff flink, laat alles ff lekker eruit, het moet er ook uit anders kun je niet verder. En de kracht die je had om overal door heen te buffelen die komt vanzelf weer tevoorschijn ❤❤