Nimue Thanks voor de tips, ik ga even op zoek😊 En misschien een domme vraag, maar waar laten jullie na de zomer al dat water met chloor?
Manque Nimue officieel mag je het niet laten weglopen in de grond. Wij hebben putten die zijn aangesloten op het riool, daar mag het wel in.
Cactusje Nimue Ik laat hem leeglopen onder de trampoline. Dan is er meestal al een dag of wat al geen Chloor in gegooid dus veel zal er dan ook niet meer in zitten. Daar groeit nog steeds onkruid dus het zal wel meevallen denk ik.
Hopsatee Ik heb dit jaar ook gekeken maar omdat de jongste nogal ondernemend is (gooit z’n bandjes af en zo) en we dit jaar vooral ook veel erop uit willen naar zwembaden etc als het even kan (nu we nog geen baby of dreumes hebben met slaapjes) besloten nog maar voor een gewone opblaasbare te gaan en af en toe bij mijn beste vriendin erin te plonsen. Volgend jaar willen we wel zo een als @Liekje81 heeft maar dan dus met een zoutwatersysteem. Vriendin heeft dat dus en is echt super helder en makkelijk. Al klinkt voor mij het onderhoud ook nog als gedoe haha dus ik zou dit topic ook geopend kunnen hebben 🤣
Liekje81 Manque Jazeker! Hebben wij ook, maar dan het zgn officiele afdekding, maar dat is gewoon blauw bubbeltjesplastic, haha.
Liekje81 Toch6 Doen wij ook! Maar dan water van binnen, we hebben een hele lange tuinslang. O, zie nu je post daarna, balen!!
Cactusje Alle bestelde spullen voor het zwembad zijn binnen! Waarschijnlijk zondag opzetten en vullen, dan kan het zout even goed erdoor voor ze dan maandag op z'n vroegst erin kunnen. Het vullen duurt echt ellendig lang, vind ik dan.
Marshmallow Zo jaloers op iedereen met een tuin en een zwembad. Wij moeten altijd naar een plas hier in de buurt en daar heb ik niet altijd zin in. In mijn eentje op een peuter en 6 jarige letten vind ik zo vermoeiend.
Elsie89 Marshmallow Ik vind op een peuter of een 6 jarige letten bij een plas al vermoeiend laat staan allebei dus dat snap ik heel erg goed. Kun je op een hete dag vd zomer niet met een vriendin ofzo naar de plas. Met zn 2en is toch altijd net wat makkelijker. En heb je aan de andere kant geen galerij in de schaduw om een emmer met water neer te zetten zodat ze beetje kunnen kliederen met water?
Toch6 Marshmallow volgens mij woon je ook niet bij mij in de buurt? Anders welkom in ons waterparadijs. Ik ga ook niet naar meertjes als ik alleen ben met ze
Softbasegaming Marshmallow Als je er een halfuur/3 kwartier rijden voor over hebt ben je hier welkom 😉
Marshmallow Elsie89 nee helaas geen galerij. Maar misschien kan ik idd wel een vriendin vragen. Vind ik alleen best wel moeilijk, omdat ze niets met kinderen heeft. Maar misschien vindt ze dit wel leuk. Als ik het niet vraag weet ik het sowieso niet.
Ysabella Marshmallow tip, koop zwemkleding met een felle kleur. N heeft om die reden zo’n neon kleurige zwembroek. 🤪
1986Lynn Ysabella Herkenbaar, hier ook altijd felle/neon kleuren aan als we naar onoverzichtelijke plekken gaan 😁