Toch6 Trees de filterpomp gaat z'n 3e (of 4e?) jaar in nu. Iets wat met water werkt moet regen ook aankunnen was mijn conclusie. Normaal als ze gaan zwemmen haal ik de stekker uit het verlengsnoer. Als het gaat regenen laat ik die erin en trek ik het verlengsnoer in de schuur uit het stopcontact zodat buiten het stroomcircuit gesloten blijft. Maar moet dat sowieso aanpassen want de warmtepomp kan er zo niet bij. Al twijfel ik ook of die in de schuur erbij kan dus misschien dat ik die wel vanuit huis doe
Trees Toch6 mijn idee was altijd hoe minder vocht hoe beter. Minder snel roest aan de buitenkant etc. Toen wij nog een goedkope filterpomp hadden, stond deze trouwens ook gewoon buiten. Deze heeft het 3,5 jaar lang prima gedaan. De zandfilterpomp was zo duur en toen maar het zekere voor het onzekere genomen. Of het echt uitmaakt weet ik niet hoor.
Toch6 Trees oh ik zag een andere, daar scoorde ze wel laag π Inmiddels al bericht wanneer je bestelling komt?
Trees Toch6 nee, maar op de website staat vanwege grote drukte zijn de leveringen vertraagd π. Ik mag toch 2 weken niet in bad en mijn kinderen spelen alsof het helemaal niet koud is π.
Trees Toch6 mijn man is er vanochtend toch naar achteraan gegaan en toen zeiden ze dat het inderdaad al op de post had moeten zitten. Ze gingen nakijken, wat er is mis gegaan. Wel fijn dat het van jou al wel op de post is!
Toch6 Trees op de post nog niet, wel klaar voor verzending. Maar dat zal wel met een hoop bestellingen in 1x gaan lijkt me. Goed dat hij even gebeld heeft
Toch6 Ik moet zeggen dat ze er vanmiddag echt wel veel inzitten. De 2 meiden althans met 2 vriendinnetjes.
Trees Toch6 bij ons liggen ze nu in de rivier te plonzen ipv het zwembad. Schijnbaar is dat veel warmer π€¨
Toch6 38mm ipv 32mm slang meebesteldπ«π«π« en uiteraard nergens zo te koop in de buurt, evenals een eventueel koppelstuk zodat die er tussen zou kunnen
Trees Toch6 dat is echt balen. Hier is het ook geleverd! Ik heb de dozen nog niet open gemaakt. Hopen dat het klopt.
Toch6 Trees nogal. Ik dacht snel klaar maken dan kunnen ze na heten nog even zwemmen. Dus biet, zal maandag op z'n vroegst zijn
Trees Toch6 wij hadden nog een 38mm slang, maar de aansluiting op de pomp is 32mm? Of kijken wij nu verkeerd. We snappen er niks van.
Toch6 Trees filterpomp en zwembad is bij mij 32mm. Warmtepomp kan zowel 32 als 38 hebben maar moet ik dus 32 pakken omdat ik anders niet kan aansluiten op filter en zwembad
Trees Toch6 je moet dat witte aansluit-ding gewoon iets verder doordrukken in de slang en dan past het wel bij 38mm π De voorkant is voor 32mm en de achterkant is voor 38mm
Toch6 Trees ja maar de andere kant van de slang moet ook ergens in π€ͺ en dat past niet Zwembad 32 mm Filter 32mm Warmtepomp 32/38 Zwembad 32 Dus 38 mm kan ik wel op de warmtepomp vastmaken maar dan niet op filter of zwembad
Trees Toch6 bij jullie inderdaad niet π¬. Bij ons nu wel. Bij ons is het zwembad ook 38mm, maar we kregen de 38mm niet op de pomp. Wij dachten dat dit ook 32mm was. Dat was een kwestie van iets verder duwen π