Ik heb er ook altijd veel werk aan dus zet hem voorlopig ook nog niet op. Ik heb geen enorme tuin dus bij mij zitten er altijd heel snel blaadjes, pluisjes, takjes, beestjes en andere rommeltjes in het water. Mijn pomp is ook niet zo heel fantastisch en daar moeten (dure) cartridges in. Die ik ook snel vies vind worden. Nu heb ik wel vorig najaar een betere pomp gekocht waar van die bolletjes in moeten. Hopelijk blijft het zwembad daarmee wat schoner.

iMoeder geen enorme tuin dus bij mij zitten er altijd heel snel blaadjes, pluisjes, takjes, beestjes en andere rommeltjes in het water

Maar daarvoor zijn toch de afdekzeilen πŸ™ˆ

Honkeytonk

O heerlijk! Dat is ook het formaat waar wij aan denken. Hoe bevalt dit bij jullie? Kan je er zelf ook een beetje in zwemmen?

Toch6 Die heb ik, uiteraard. Maar daar zitten ook gaten in (die horen). En met het afhalen valt er ook nog wel eens wat van het afdekzeil alsnog er in. Plus overdag valt er ook van alles in natuurlijk. Ik heb gewoon een kleine tuin dus mijn boompjes, planten etc staan 60 centimeter van het zwembad af.

Rosemary ja! Niet echt qua training, maar wel lekker zwemmen. Je hebt evt wel apparaten die voor tegenstroming zorgen als.je echt wilt trainen. Dan is 9 meter ook ruim genoeg.

Met zelfs met 5 kinderen erin, kan jezelf nog prima wat baantjes zwemmen.

Ik vind formaat echt helemaal goed!

Ik hoop dat het dit jaar niet zo warm wordt dat ik iets met een zwembad moet gaan doen eigenlijk. Niet dat wij zo'n chique hebben als de meesten hier hoorπŸ™ƒ

Maar voor je zoon ben ik blij @Manque, heerlijk dat hij daar zo van geniet πŸ₯°

Trees We hebben een sunny tent

Die zou ik ook wel graag willen maar ze zijn zo duurπŸ˜…

• Trees hebben hierop gereageerd.
            • Trees vindt dit leuk

Cactusje ze zijn echt heel duur. Wij hebben hem nu 5 jaar en begint ook echt wel flink te slijten. Ik weet niet of we hierna een nieuwe kopen. Voordeel van een sunnytent is wel dat je nooit troep in je zwembad krijgt. We hebben veel bomen in onze tuin.

iMoeder zandfilterpomp is echt wel heel fijn. Scheelt wel denk ik. Geen gedoe met filters en ons water is altijd goed. 1x in de 2 weken doe ik een backwash, maar dat is 2 minuten werk.

Trees zandfilterpomp is echt wel heel fijn. Scheelt wel denk ik. Geen gedoe met filters en ons water is altijd goed. 1x in de 2 weken doe ik een backwash, maar dat is 2 minuten werk.

Goed te lezen. Wij hebben er ook zo'n pomp bij een dan met glasparel (?) vulling.

Jessie80 volgens mij hebben we ook glasparels? Van die glazen bolletjes zijn het. Het is in ieder geval geen zand.

Vulpen hier vinden ze water altijd leuk πŸ™ˆ hoeft het niet perse heel warm voor te zijn πŸ˜€

Ik hoop op alle dagen 24 graden en zon, warmer hoeft het van mij niet te worden. En dan af en toe een beetje regen zodat ik niet hoef te sproeien πŸ˜‰

Op zich wil ik wel zo’n zwembad maar andere kant: duur, groot (kleine tuin) onderhoud en wij zijn 9 van de 10x op stap/niet thuis en gaan bij mooi weer eerder naar zwembad/meer dus het voelt een beetje als niet nuttig ofzo. Dus nu doen we het nog met een Kruidvat badje maar wellicht in de toekomst in een ander huis 😬

En ik hoop op de zomer die @Manque omschrijft. Alleen dan 25 graden gemiddeld, ik ben een koukleum πŸ€ͺ

Trees
                  Plus ik heb zout ipv chloor, dat roest sneller. Ik denk niet dat ik er 5 jaar mee zou kunnen doen.

Jessie80
                  Ik heb ook glas erin, het lijken meer hele kleine scherven ipv parels/ bolletjes.