Groot zwembadtopic
Voor alle mensen die het zwembad willen af breken. Ik doe alvast een gebedje
Wat een pokke werk is dat!!!
We hebben een grotere dit jaar maar dat is echt zweten met afbreken
Mijn zwembad is ondertussen bijna leeg. De meiden van er toch niet in en omdat het steeds dagen achter elkaar regent en dan 2 dagen 20Β° heeft het ook geen kans om op te warmen. Heb geen zin meer om telkens regenwater eraf te scheppen, pompen laten draaien ed, allemaal voor niks. Einde vakantie is ook alweer in zicht. Hopelijk volgend jaar een mooiere zomer.
Op het zoutsysteem na is alles opgeruimd. De elektrode van het zoutsysteem moet nog even weken in azijn en dan kan die ook opgeruimd. Ondanks een ruime tuin staat ie toch altijd net iets in de weg, helemaal omdat ie rond is.
Jaaaaa het is weer zover!!
Sinds de dozen van de zolder zijn gekomen liep hij al breed lachend door de tuin. Heeft ons geduldig in de gaten gehouden terwijl wij de boel aan het opzetten waren en meneer ligt nu heel gelukzalig te spartelen in tien centimeter water
Ik was trots op @LucP en mij dat wij vorig jaar alles zo goed schoon en droog gemaakt hadden. Het zwembad ziet er als nieuw uit.
Manque oh heerlijk!
- Bijgewerkt
]
Hier zijn ze ook super gelukkig en liggen ze er bijna dagelijks is!
Honkeytonk wauw jij hebt een echte! Dat is helemaal lekker
Aaah ik wilde van de week het topic gaan zoeken wanneer jullie het zwembad weer op gaan zetten . Dochter wil het zoooo graag (ik stiekem ook)
Softbasegaming dan zet je hem toch gewoon op? Het is heerlijk nu hoor, hier tenminste wel.
- Bijgewerkt
Hier komt ie voorlopig nog niet. Echt nog te koud. En dan paar dagen lekker en dan weer minder. En ondertussen al dat onderhoud eraan. Ik kijk in juni wel ff. Dafne vindt het al snel te koud, die zou nu echt nog niet in het zwembad willen.
Ik wil die van @Honkeytonk trouwens Dat lijkt me echt zo fijn, zo'n tuin!
Manque ja even bedenken dochter is 27 mei namelijk jarig dus hoop in de tuin te kunnen zitten
Wij hebben er eindelijk eentje besteld (of nou ja, we waren op zoek en uiteindelijk hebben we hem cadeau gekregen voor ons 12,5 jarig huwelijk). Jongste zwemt eind mei af dus dan kan het ook veilig. Qua opzetten in dubio, het wordt inderdaad lekker weer maar 's nachts nog wel ijskoud...
Ik ga weer jaloers(positief jaloers ) zijn op al die zwembad foto's, maar met de verjaardag van T hebben we een huisje mΓ©t zwembad
Ik verbaas me elke keer over dat iedereen dat ding al zo vroeg opzet. Het is nu toch nog veel te koud? Ik vind dat het toch echt wel 27+ moet wezen voordat het lekker is