[verwijderd] Links of rechts of links of rechts? Van die vragen die je wakker houden π Oh ik vind het zΓ³ spannend haha!
Lisa280887 Haha ooh meis komt helemaal goed hoor! Ik zou zelf de kant doen die het meest op de foto komt. Onbewust of bewust hebben vrouwen vaak een βgoeieβ kant en een βslechteβ kant.
[verwijderd] Ik had hem linksπ. Succes! En door dit topic zit ik erover na te denken om gaatje door te prikken hier. Maar wil dan een mini knopje. Misschien als ik een gekke bui heb haha
[verwijderd] Ik heb hem rechts. Vooral omdat ik toendertijd (zo'n 20 jaar geleden dat ik hem liet schieten) links een tepelpiercing had. En ik wilde mijn neusringetje niet aan dezelfde kant hebben π Die tepelpiercing heb ik niet lang gehad maar mijn neusringetje kan ik niet meer wegdenken. Ben benieuwd welke kant je kiest en hoe je het vindt. En of je een foto durft te plaatsen ππ
[verwijderd] Ging goed! En ik ben er blij mee π Knopje had nog wel kleiner gemogen van mij maar deze was de kleinste. Foto haal ik zo weg π
Sevenof9 [verwijderd] Jaa hee, zit ik de hele tijd op die foto te wachten en nou is hij alweer weg! π