Deel screenshots!
The Sims đĒ
Vanavond eindelijk mijn beurt op de game PC.
Heb al jaren geen Sims meer gespeeld en nu ik hem opstart zie ik dat de spellen die nog actief waren, niet geweldig zijn. Dus ik begin opnieuw vanavond!
Ik heb geen laptop aan nu.
Welke sims heb jij?
Welke sims spelen jullie?
Ik heb nog en sims 2 liggen. Maar ondertussen geen dvdspeler meer in de beschikbare pc's thuis.
Is sims 4 wat?
[verwijderd]
Ik speel ook Sims 3 , ik heb bijna alle uitbreidingen , netjes gekocht
Ik heb al een lange tijd niet gespeeld want de computer staat niet aangesloten. Ook vond ik het een beetje raar om met een familie te spelen terwijl mijn eigen familie achter me zit
[verwijderd]
Toch6 1 heb ik ook veeeeel gespeeld
Doen jullie ook altijd zo lang over poppetjes maken?
Ik heb 3 volgens mij, op de playstation!
Zal m vd week eens afstoffen
Toch6 haha idd dit!
Ik heb sims 4 maar steeds als ik het wel spelen moet ie eerst updaten
[verwijderd]
Marshmallow ik heb ook Sims 4 met 2 uitbreidingen maar ik vind het zo stom ... er is zo weinig te doen, weinig open wereld, vind het er ook niet leuk uit zien. Sims 3 vind ik veel leuker!
Ohhh Sims zo leuk! Heb het op de MacBook...ga er maar niet aan beginnen want ik kan daar uren in de avond aan besteden en te laat gaan slapen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik mis de Sims! Wij hebben alleen nog 4 (met bijna alle uitbreidingen) voor de PlayStation maar ik kan niet omgaan met de besturing
Mijn laptops kunnen het niet aan om verschillende redenen, maar vroeger deed ik het echt vaak. Alleen het huizen bouwen uiteraard, zodra dat klaar was begon ik opnieuw. Heb ooit een keer mijn eigen huis volledig nagemaakt om te kijken welke kleur behang ik wilde, toen bestond de flexa app nog niet
En weer kom ik niet achter de laptop gelukkig bijns bedtijd voor ze
Moest ff uitzoeken hoe het ook alweer moest, maar het is gelukt! Ondergrondse garage: