Manque Dankjewel, je zegt lieve dingen. Ik wilde het niet over mezelf maken 😅 Maar mijn zelfbeeld is zo'n thema momenteel, het komt continu naar boven.
Een gesprek is als het goed is geen monoloog hè, dus dat we het nu hier over hebben -mits jij het niet vervelend vind- is toch helemaal niet erg?
Hoe komt het dat je daar op dit moment zo mee bezig bent?
Manque Is het toeval in jouw geval?
Lastig, ik ik hou mezelf voor dat het toeval was. Wat is toeval in dit soort situaties? Ik heb geen idee…
Manque Zou jij de persoon over wie je het hebt nog eens willen spreken, gewoon om te zien hoe het met hem gaat en of jullie nog gemeen hebben wat je destijds had in jullie vriendschap?
Ja ik zou die gene heel graag nog eens willen spreken, gewoon om te weten of alles inderdaad goed gaat. Ja dat denk ik wel, heel soms heb je dat dat alles lijkt te kloppen in een vriendschap. Ik heb dat ook ooit met één andere oude vriendin gehad. (Ik heb haar destijds heel erg gekwetst.🙈) De eerste keer dat ik we elkaar zagen wisten we allebei al dat we beste vriendinnen zouden worden. We konden in een volle zaal staan, allebei aan de andere kant maar we hoefde elkaar alleen aan te kijken en we wisten dan precies wat we met onze ogen zeiden. Soms heel soms kan je lezen en schrijven met elkaar zonder woorden. Ik heb dat daarna nooit weer zo met iemand ervaren. En nu gaat ze trouwen en ben ik er niet bij…