Softbasegaming [verwijderd] ik ook niet veel te enthousiast om te vertellen wat we zouden krijgen om dan eerst nog een heel feest te organiseren..đ¤Ŗ
aardbeitjes Ik dacht 'vette jurk'. Hebben! En toen zag ik dit. Een gat... op die plek. Waarom? Kan ik niet mee aan komen op een bruiloft lijkt mij đ
Lumihiutale aardbeitjes Ik heb ook een jurkje met zo'n gat aan de zijkant en ik vind het wel leuk. Dat maakt het jurkje juist wat anders,niet zo standaard.
Nescio aardbeitjes die 'cut outs' zie je overal, ook in badpakken enzo. Net zoals jurken zonder rugdeel. Laag uitgesneden vind ik best ok, maar gewoon geen rug vind ik echt niet praktisch. En dan zie je zo'n jurk van de voorkant đ en dan đ
aardbeitjes Vulpen ja want dat ziet er sociaal en ontspannen uit đ¤Ŗđ Ik snap die gaatjes niet zo goed
Bloem Gezien het soort stof neem ik aan dat je er een hemdje of iets dergelijks onder aan doet. Dan kan het best naar mijn idee.
[verwijderd] De uitspraak die iemand tegen zoon deed, toen hij roze Lego zag in een boekje: Ja, dat is voor meisjes, want meisjes mogen ook met Lego spelen. Uhm, dat is gewoon Lego in de kleur roze, maakt niet uit wie er mee speelt. Lego is voor iedereen.
Deliana [verwijderd] ik vraag me ook af waarom ze er op die leeftijd tegenwoordig 5 jaar ouder uit zien đđ¤Ļââī¸ Dochter is 12, we schelen zes (ja, 6!) cm (ik ben 1,76) en ze heeft maat XXS / XS. Ze zou met gemak voor 16 doorgaan....
[verwijderd] Deliana dat is hier inderdaad ook hoor, maar dit was de eerste keer dat er ook echt een volwassene aan het flirten was met haar, zo bizar! Volgens haar was hij echt nog wel jong, tiener, maar als hij pakketbezorger is zal hij toch minimaal 18 geweest moeten zijn.. Ze vond het wel hilarisch en nu wil ze het volgende pakketje weer aannemen đ
Manque aardbeitjes Je kan daar een smiley in tekenen! Of een hartje. Of een pentagram. Of je steekt er een paar bloemen in. Je kan er vast iets leuks mee doen.
[verwijderd] Ik had vd week al ergens gepost dat ik H wat bewuster wil maken van waar ze shopt, en alternatieven wil bieden voor Chinese websites. Dus kennis laten maken met Zalando, en dan met name met de duurzaamheidsfilter en de 2ehands-sectie. Even wat zaadjes planten dat het ook anders kan. Dus, ze heeft een bestelling gedaan, en nu krijg ik net een mailtje dat ze ieder kledingstuk los gaan verzenden. Waar slaat dat nou weer op? Ik probeer mijn kind iets te leren hier Zalando, werk even mee.
Honkeytonk [verwijderd] je moet vinted installeren! > Edit: Nee, ik tip vinted! Je moet niks natuurlijk. Dat is geweldige app. Tweedehands, verzending gaat wel per verkoper, maar altijd beter dan nieuw duurzaam en fast fashion. en je hebt ook duurzame bezorgopties (zoals homerr).
[verwijderd] Honkeytonk daar zat ik vd week ook al aan te denken inderdaad, misschien toch maar eens proberen! Wel volgende maand pas, ik heb haar nu nu even een shop-stop gegeven omdat ik haar niet wil aanmelden in het koopverslavingstopic đ