Honkeytonk Hopsatee ach, zo eet ik extra vaak een verkeerd doorgesneden appel. π En heb ik zelfs m'n schoonmoeder een keer naar de keuken gestuurd om het flesje van de jongste opnieuw (zogenaamd) te laten vullen.. want dat mocht ik niet doen dat moest oma doen. Kleine dictators zijn het π
Hopsatee Honkeytonk Hahahaha geweldig. Ik eet overigens ook veel verkeerd gesneden appel π€£. Sowieso zing ik altijd een slaapliedje maar sinds kort moet ik er nog 2 zingen. Zijn favoriete uitspraak is: nog 1 keertje! (En dan wel zo schattig dat ene mini vingertje omhoog om het kracht bij te zetten) Dus zing ik maar weer het hele repertoire π§
[verwijderd] Hopsatee Ik deed wel eens alsof ik weg moest als ik geen energie had om dochter op bed te leggen en man het moest doen. Dan deed ik jas en schoenen aan, stapte ik in de auto, man en dochter zwaaiden mij vanuit de deuropening uit en ik reed weg. Man liep dan met dochter naar boven, om de hoek keerde ik de auto en reed terug naar huis. Ik sloop dan zachtjes weer naar binnen en bleef stil beneden, totdat man dochter op bed had gelegd. Zo lang zij maar dacht dat ik niet thuis was, liet ze zich prima door man op bed leggen. Als man haar maar bed bracht terwijl ze wist dat ik thuis was, maakte ze er een groot drama van. Daar hadden man en ik regelmatig gewoon de energie niet voor, vandaar deze oplossing.
Hopsatee [verwijderd] Geniale oplossing haha! Ik denk dat we dit ook een keer moeten doen. Want soms is het echt niet handig omdat ik even aan het opruimen of met de oudste bezig ben. Maar als ik er niet ben is het prima dat mijn man alles doet...
Honkeytonk Hopsatee haha heerlijk. Lekker wijs. emotionele.chantage als ze zo schattig doen ππ.
Diazz Hopsatee Pfff, herkenbaar met de jongste van 1,5 jaar. βDag zon, hallo maan, E.... moet slapen gaan. Ssssst!β En dat 25 keer, nΓ‘ een boekjeπ Ik geniet er maar van, de oudste 2 hebben mama al veel minder nodig, het gaat zo hard π«
Hopsatee Diazz Jaa dat is ook zo! Het is ook schattig en grappig maar soms π© En tijd gaat zo hard. Ik heb de laatste maanden erg veel moeite met βde tijdβ π
Diazz Hopsatee Ik heb ook moeite met de tijd. De tijd staat mij namelijk iets minder goed dan mijn kinderen. Schrok net weer even toen ik in de spiegel keek met mijn ongekamde haren en Uncle Fester-lookπππ
Vulpen Ansji O ja, bij Beebo π Dat dooien vind ik goed nieuws want mijn moeder past vandaag op (bij ons) en als er in Tilburg sneeuw ligt, dan bij haar ook.
Hopsatee Diazz Hahahaha nou dat dus. Ik voel mezelf ineens rap richting oud worden gaan, de kinderen gaan zo snel, stop de tijd en ik zit met allemaal dilemmaβs. En dan die rimpels ππEn grijze haren π³
Hopsatee Ik ben (alleen met kinderen)in een speelparadijs en het verbaasd me dat er zoveel moedervriendinnen zwijgend aan een tafeltje zitten. Ik en mijn vriendinnen zijn altijd blablablabla (tussendoor rennen naar een peuter die gevaarlijk doet, snotneus afvegen, blablablabla, luier verschonen, blablaba veel blablablabla in elk geval π Misschien zegt dat wat over ons haha
Diazz Hopsatee Pfff, dΓ‘t dus! Sinds ik moeder ben lijken de jaren veel harder voorbij te vliegen. En dat zie ik vooral in de spiegel π