Honkeytonk Hopsatee haha heerlijk. Lekker wijs. emotionele.chantage als ze zo schattig doen ππ.
Diazz Hopsatee Pfff, herkenbaar met de jongste van 1,5 jaar. βDag zon, hallo maan, E.... moet slapen gaan. Ssssst!β En dat 25 keer, nΓ‘ een boekjeπ Ik geniet er maar van, de oudste 2 hebben mama al veel minder nodig, het gaat zo hard π«
Hopsatee Diazz Jaa dat is ook zo! Het is ook schattig en grappig maar soms π© En tijd gaat zo hard. Ik heb de laatste maanden erg veel moeite met βde tijdβ π
Diazz Hopsatee Ik heb ook moeite met de tijd. De tijd staat mij namelijk iets minder goed dan mijn kinderen. Schrok net weer even toen ik in de spiegel keek met mijn ongekamde haren en Uncle Fester-lookπππ
Vulpen Ansji O ja, bij Beebo π Dat dooien vind ik goed nieuws want mijn moeder past vandaag op (bij ons) en als er in Tilburg sneeuw ligt, dan bij haar ook.
Hopsatee Diazz Hahahaha nou dat dus. Ik voel mezelf ineens rap richting oud worden gaan, de kinderen gaan zo snel, stop de tijd en ik zit met allemaal dilemmaβs. En dan die rimpels ππEn grijze haren π³
Hopsatee Ik ben (alleen met kinderen)in een speelparadijs en het verbaasd me dat er zoveel moedervriendinnen zwijgend aan een tafeltje zitten. Ik en mijn vriendinnen zijn altijd blablablabla (tussendoor rennen naar een peuter die gevaarlijk doet, snotneus afvegen, blablablabla, luier verschonen, blablaba veel blablablabla in elk geval π Misschien zegt dat wat over ons haha
Diazz Hopsatee Pfff, dΓ‘t dus! Sinds ik moeder ben lijken de jaren veel harder voorbij te vliegen. En dat zie ik vooral in de spiegel π
Hopsatee Tantetil Ja! Haha ben ik niet de enige die het verbazingwekkend vindt. Het is ook niet zo dat je naar een speelparadijs gaat voor je rust ofzo dus waarom zwijgen π
Pimpelmeesje Over de bied-oorlog die gaande is op marktplaats op mijn waterkoker π€ Wij hadden een quooker, dus toen we hier kwamen wonen heb ik mezelf getrakteerd op een mooie waterkoker (a 72 euro..) maar nu is man aan het leren om thee te zetten, en deze waterkoker is niet te vullen met 1 hand. Dus er moet een nieuwe, en aangezien hij best wat kostte en vrij nieuw is, de oude op MP gezet voor 25,-. Ik dacht echt niet dat er veel animo zou zijn voor een tweedehands waterkoker, maar ze blijven bieden! Elke keer met 1 euro hoger haha, maar ze zitten nu op 36,-. Toch leuk.
[verwijderd] Pimpelmeesje ik ben nu wel nieuwsgierig naar deze waterkoker π @hier: dochter heeft haar kralen gesorteerd op kleur! π Ze heeft van die grote strijkkralen waarmee ze een vormpje aan het vullen was en die werd helemaal paars gemaakt. Totdat paars op was, op de laatste pinnetjes zitten willekeurige andere kleuren π . Maar ze heeft het echt goed gedaan!