Madeliefje06 Robije ja!! Het is mijn nichtje van 14 als eerste gelukt๐ en de prijs was een rolkoffertje (handbagage formaat) dat was een deel van het kerstpakket van mijn man.
En een aantal mensen hadden het bijna.
wij houden ook altijd โde grote verlotingโ dan neemt iedereen wat mee, meestal spullen uit een kerstpakket daar plakken mijn man en ik dan nummertjes op en dan gaan we rondjes maken en moet iedereen een getal onder de 12 zeggen en als je het goed hebt heb je prijs. Het leuke is dat de kinderen het geweldig vinden! En de volwassenen doen allemaal mee maar met het idee โmet welke meuk ga ik nu weer naar huis....โ het was dus gisteren zo dat mijn neefje van 11 een flesje bier won,die kon hij na afloop weer ruilen met mijn zwager voor een bakje pindaโs. De broer van mijn moeder ging naar huis met een worst en een krentenbrood, mijn nichtje van 16 met een pak kerstkransjes, mijn neefje van 7 met een eiersnijder enz. ๐ mijn man en ik maker er dan een hoop flauwekul omheen๐ en komen van de kerstpakket spullen af die we toch niet gaan opeten.