Sevenof9 Dat ik om 9 uur wakker werd terwijl ik om 3:30 ging slapen. Nu ben ik moe! Maar wel een leuke avond gehad ๐
Sevenof9 Tantetil kerstdiner met vriendinnengroep, was erg gezellig ๐ maar we waren gewoon hij iemand thuis.
Honkeytonk Dat er Instagram-like groepen bestaan om meer likes en comments op.je posts te krijgen ๐ค
Ansji Honkeytonk Ik heb toevallig daar eens een documentaire over gezien. Het is nog veel erger dan groepjes, er bestaan complete loodsen vol met mensen die dag in dag uit Posts Liken, dat kun je kopen. ๐คจ Er schijnt flink geld in te verdienen zijn.
[verwijderd] Dat ik vanochtend tijdens het sporten aan het exact hetzelfde touw als de vorige keer nog een extra stukje pink heb af weten te schaven ๐ณ.
Rietjesbeker [verwijderd] dezelfde pink ook? Misschien dat touw vermijden? Of een pinkbeschermingsiets om?
[verwijderd] Rietjesbeker zelfde pink, net iets onder de vorige plek. Wel minder diep gelukkig. Het is de enige plek op de baan waar ik een bepaalde techniek kan oefenen (waar ik duidelijk wat moeite mee heb). Ik ben bang dat als ik er iets om heen doe dat ik minder grip heb als het al blijft zitten. Misschien toch iets van tape proberen? Weet iemand โstevig plakkend, dun, wat stroef aan de buitenzijdeโ soort van tape?
SYRV Dat kerst cadeautjes kopen vandaag zo soepel ging! Ben er helemaal blij van. Ik hou (op zn zachtst gezegd) niet zo van de decembermaand. Zo druk, zo gestresst, je moet van alles etc. Ik verwachtte dus ook dat ik in een overvolle stad helemaal overprikkeld zou worden en ik niks zou kunnen vinden. Maar ik ben nagenoeg klaar! ๐ฅณ๐ฅณ Nu hopelijk ontspannen de komende feestdagen tegemoet!
[verwijderd] Pimpelmeesje nooit van curetape gehoord totdat ik ging googlen en ontdekte dat ik dit nog ergens heb liggen. Ik ga het eens proberen, zodra de huid weer geheeld is. Dank je voor de tip!
Ysabella Onze katten zijn ivm onze vakantie naar een dierenhotel. Ik geniet van het feit dat onze woonkamer deur gewoon open kan blijven staan. Best verbazingwekkend zoiets kleins.
[verwijderd] Ik heb fruitvliegjes in huis. En ik nies me een slag in de rondte, hooikoorts. Het is december mensen!!! Waar is de sneeuw, het ijs, de koek en zopie??