[verwijderd] Wij vieren het ook gewoon op 5 december hoor π Baal wel een beetje, voorgaande jaren waren de kinderen altijd op 6 december vrij, maar dit jaar niet meer. Maar ik ga mijn plannen daar niet voor aanpassen, die ene dag per jaar mogen ze best opblijven.
Vulpen [verwijderd] Als wij dat zo beleven, is er toch niks mis mee om het op een andere dag dan 5 december te vieren? Er is niks mis mee, ik verbaas me er alleen over omdat ik me dat van vroeger niet zo herinner! Liekje81 Ja dat begrijp ik wel. Dat is wel een voordeel aan 6 december in de ochtend vieren.. Tenzij ze ook al hyper wordt van schoen zetten π
Ysabella Verbaasd,verdrietig, verslagen eigenlijk bijna elk soort emotie dwaalt er door mij heen. Vandaag te horen gekregen dat een familie lid βvermistβ is. De rest verwijderd ivm privacy.
Cactusje Ysabella Oohh wat erg zeg! Alsof het nog niet erg en verdrietig genoeg is dat iemand uit het leven stapt, ook nog eens op zee zodat nabestaanden nooit echt afscheid kunnen nemen...
[verwijderd] Ysabella wat erg. π₯ Wat voel je je dan machteloos als familie, wanneer je aan de zijlijn moet toekijken hoe iemand afglijdt en je niks kunt doen. En dan ook nog zo'n vreselijke afloop. Heel veel sterkte.
Toch6 Ysabella oh vreselijk π’ (Dat is mijn angst, dat man of kind overboord valt en dan niet gevonden wordt waardoor het "open" blijft staan)
Sweetl [verwijderd] mijn zusje en zwager zijn beide 5 dec jarig, dus weekend erna zit al vol met verjaardagen en door de week vieren gaat niet ivm werk
Cactusje Morgen heeft oudste sinterklaasfeest op school. Ze ging er vanuit dat ik haar surprise wel zou brengen, is ook prima want een grote doos scherp de fiets werkt natuurlijk niet, maar dus ook dat ik haar naar school zou brengen en haar morgenmiddag op ga halen terwijl haar zusje haar broodnodige middagslaapje doet....
Cactusje Toch6 Dan moet ik met man z'n auto en kan zee jongste niet mee, caddy... Ik heb gezegd dat ik haar best wil brengen omdat die surprise ook naar school moet, maar dat ze dan zelf wel iemand moest regelen om weer thuis te komen. Anders moest ze maar gewoon op de fiets gaan. Ze heeft oma gevraagd om haar op te halen smiddags en zij wilde dat wel. Het schijnt der bedoeling te zijn dat ze de gekregen surprises ook meenemen naar huis..