Torretjeee Vulpen meestal kan je dat wel rond krijgen met 9 maanden. Je borsten zijn inmiddels goed gewend en er kan best een tijd tussen de voedingen in zitten. De meeste mensen hebben pauze op hun werk. Dat andere half uurtje wat je inleverd zal wel meevallen. Ik zie niet dat een werkgever je dan gelijk dwingt tot flesvoeding.
[verwijderd] Okee, dus je bent als biologen op expeditie, komt een kever tegen waarvan men denkt dat die uitgestorven is... en dan prik je hem op?! π€·π»ββοΈπ€¦π»ββοΈ
[verwijderd] Dahlia Ja, het zou kunnen dat ze hem eerst gevangen en gedood hebben en hem daarna pas hebben gedetermineerd. Maakt het niet minder zonde, maar wel minder dom.
Dahlia [verwijderd] oh nee ik dacht in de zin van: hij is dood gevonden maar omdat die niet vergaan is zijn ze erachter gekomen dat die pas net dood is en dat er nog levende bestaan. En daarom hebben ze deze gespiest om te showen. Of denk ik nu heel dom? π¬
[verwijderd] Lovely83 Maar dannis het toch Γ©igenlijk niet iets waarover je je hebt verbaasd? π Gaat alles verder goed met de baby? En hoe voel jij je? Nog steeds geen HG?
Lovely83 [verwijderd] ik dacht het meer om iedereen dwars te zitten! π Alles gaat super, tot nu toe een hele fijne zwangerschap.