[verwijderd] ik zou eerlijk gezegd ook niet mee willen doen...Maar dat is omdat ik mij schaam.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
[verwijderd]
Tantetil dat vind ik rot voor je.. knuffel
Vriendin die een filmpje op fb zet van zwemles van zoontje terwijl je helemaal geen beeldmateriaal mag maken.
Dat jij het niet boeiend vindt maakt toch niet dat jij dat mag besluiten voor de (ouders van) andere kindjes die om hem heen zwemmen. Het is de regel, en daar heb je je toch gewoon aan te houden..
Dat N. Expres de water bakjes van de katten heeft omgegooid op de houten vloer. De achterdeur stond open en heb echt een beetje lopen βschreeuwenβ wat was ik pissig toen ik zag dat hij het expres deed, sorry buren.
Het aller ergste van alles was dat hij moest lachen van mijn geschreeuw, overwicht dus nul komma nul. Voortaan maar weer rustig uitleggen dat je geen bakken met water binnen mag omgooien.
[verwijderd]
Ysabella jij bent echt een loedermoeder dat mijn vriendje dat niet eens mag van jou
[verwijderd] Ja ik ben echt de heks der loedermoeders.
Dat ik vorige weekend dus in een of ander gat in gelderland boodschappen ging doen en via de verkeerde kant het parkeerterrein van de jumbo opreed en ik daar dus nu een boete van heb gekregen....wtf
Tantetil jowwwww, dat is ook een best bedrag zeg! Balen!
Femkes nou ja zeg wat een rare reden!
- Bijgewerkt
Mijn 1,5 jarige heeft net op het potje gepoept. Ging pontificaal zitten, deed zijn behoefte, stond op en zei "poep" om vervolgens weg te lopen alsof het no big deal is.
(Is vervolgens naar buiten gelopen om tegen het badje aan te plassen. Dus .. Ja.. )
Kipsate die laatste zin
- Bijgewerkt
Dat de door onszelf ingemeten werkbladen van de keuken helemaal prima pasten. Ook de stukken die wij moesten uitzagen ivm koven zijn helemaal goed gelukt
Mijn dochter slaapt al vanaf 8 uur in haar bedje