• [verwijderd]

Tantetil dat vind ik rot voor je.. knuffel 😘

Vriendin die een filmpje op fb zet van zwemles van zoontje terwijl je helemaal geen beeldmateriaal mag maken.
Dat jij het niet boeiend vindt maakt toch niet dat jij dat mag besluiten voor de (ouders van) andere kindjes die om hem heen zwemmen. Het is de regel, en daar heb je je toch gewoon aan te houden..

Dat N. Expres de water bakjes van de katten heeft omgegooid op de houten vloer. De achterdeur stond open en heb echt een beetje lopen β€œschreeuwen” wat was ik pissig toen ik zag dat hij het expres deed, sorry buren.
Het aller ergste van alles was dat hij moest lachen van mijn geschreeuw, overwicht dus nul komma nul. πŸ˜‚ Voortaan maar weer rustig uitleggen dat je geen bakken met water binnen mag omgooien. πŸ€“

• [verwijderd]

Ysabella jij bent echt een loedermoeder dat mijn vriendje dat niet eens mag van jou πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ysabella Ik weet nooit of dat nou een schrikreactie is of een totaal onrespectvolle. Op het moment zelf denk ik het laatste en achteraf het eerste πŸ˜‰

Vulpen weet ik niet, als ik mijn stem verhef neemt hij mij gewoon niet serieus, hij krijgt dan gewoon de slappe lach en speelt verder.
        Als ik heel rustig met een bepaalde blik zeg dat ik iets echt niet leuk vind, begint hij namelijk wel direct te huilen en wilt hij een knuffel.

Dat ik vorige weekend dus in een of ander gat in gelderland boodschappen ging doen en via de verkeerde kant het parkeerterrein van de jumbo opreed en ik daar dus nu een boete van heb gekregen....wtf

Mijn 1,5 jarige heeft net op het potje gepoept. Ging pontificaal zitten, deed zijn behoefte, stond op en zei "poep" om vervolgens weg te lopen alsof het no big deal is.

(Is vervolgens naar buiten gelopen om tegen het badje aan te plassen. Dus .. Ja.. )

Dat de door onszelf ingemeten werkbladen van de keuken helemaal prima pasten. Ook de stukken die wij moesten uitzagen ivm koven zijn helemaal goed gelukt 😳