[verwijderd] Dat er uit de afvoerpomp van onze wasmachine 2 euro 20 aan muntgeld kwam, en een ziekenhuismuntje en een heel wasbaar wattenschijfje. Wtf. Wel zelf eruit gekregen. Hele dag naar gehengeld.
Sweetl [verwijderd] haha! 3 komkommers redden het hier ook geen 2 dagen.. En ik heb geen pubers maar een kleuter en dreumesπ Kan niet wachten tot we weer zelf komkommers uit de tuin hebben.. Scheelt nogal
[verwijderd] Sweetl ik kan geen komkommers groeien op het balkon.. Het verbaasd me vooral dat M inmiddels nog niet groen uitgeslagen is π
Sweetl [verwijderd] heb je er geen zon? Kan evt ook in een pot hoorπ Hahaha! Gelukkig kleuren ze er niet naarπ
aardbeitjes 'Hey hoi! Leuk je te zien' zwaait enthousiast terug 'Mag ik je zoenen?' Haalt schouders op 'ja hoor' Aldus 2 bekende vrouwen die elkaar tegenkwamen in het winkelcentrum en elkaar al lang niet hadden gezien leek het Ze gaven elkaar 3 zoenen π€ππΆ
Rietjesbeker Sevenof9 dit is geloof ik de eerste foto waarvan ik echt blij ben dat ik 'm heb gemist...
[verwijderd] Sweetl te veel zon, zelfs palmbomen overleven het hier nog geen week. En daarnaast heb ik pas geleden nog een cactus vermoord, dus dat zegt wel iets over mijn groene vingers π
Lovely83 [verwijderd] π€¦π»ββοΈ Hoe verzinnen ze het! Ik dacht dat de reguliere zorg nu ook weer kon opstarten?
Lovely83 Ik had gisteren een afspraak voor Botox, laat normaal altijd alleen mijn frons doen en dit keer heb ik mijzelf ook getrakteerd op de kraaienpootjes. Ik dacht eigenlijk dat dit wel bij mij meeviel, nou het verschil is nu al enorm π±
Deliana Lovely83 ik ben ook benieuwd! Ik twijfel al een jaar, maar ik durf niet βΊοΈ Ik heb aan een kant een rimpel langs mijn mond (ik weet eigenlijk niet eens hoe die rimpel heet, het is eigenlijk meer een groef ook π).
Lovely83 Tantetil De frons is bij mij ook altijd een enorm verschil, en dan is het uiteindelijke resultaat pas echt zichtbaar over een paar dagen. Normaal heb ik trouwens nooit blauwe plekken, komt door de bloedverdunners π©
Lovely83 Deliana wat is de reden dat je niet durft? Je kunt ook altijd eerst voor een vrijblijvend advies gesprek gaan.