Sevenof9 Heb jij geen herinneringen aan verwend worden door opa en oma en allemaal dingen doen die thuis niet mochten?
Ik heb wel herinnerigen aan dat ik door mijn oma verwend werd. Maar ik werd verwend met snoep en eten en aandacht. Ik herinner me dat mijn oma en opa met mij en mijn zus gingen fietsen en picknicken, dat we gingen roeien in een roeiboot, dat we naar de kinderboerderij gingen, dat we mochten rolschaatsen over de gallerij, dat we spelletjes speelden, dat mijn oma mij heeft leren borduren en ons voorlas, dat we een geluidsopname (met een casetterecorder π) maakten waarbij mijn oma op de piano kinderliedjes speelde en mijn zus en ik zongen. En toen waren ze echt al best oud hoor.
Ik zou het echt niet erg vinden als ze mijn kind eens een keer een midsag achter de tv zetten en dan zelf ergens anders in huis iets anders gingen doen. (Ik vind het nog wat anders als ze sΓ‘men met haar een film kijken.) As dat echter elke keer standaard is, heb ik liever dat ze daar een ochtend is en dan na de lunch naar huis komt.