Ysabella [verwijderd] oh heerlijk al die drama bij jouw in de flat. Je zou er echt blogs over moeten schrijven nu we allemaal verplicht thuis zitten. Dan kunnen wij met ze alle de popcorn pakken en mee genieten. πΏ Wij hier op avdk vissen naar details ipv slangen. π π
[verwijderd] Ysabella normaal gesproken is het helemaal niet zo hoor! Ik denk dat het een kwestie van verveling is van sommigen. Maar zal het in mijn achterhoofd houden wanneer het weer gebeurd π
Uilenmama Ik verbaas mij hoe mensen zich kleden. Het is 18 graden buiten en men komt binnen in de supermarkt alsof het hoogzomer is. Slippers aan , korte broek, zomerjurkjes...
Mamabeertje Uilenmama Wij hebben hier vanmorgen ook allerlei zomerkleren tevoorschijn gehaald. Zoon loopt nu ook in korte broek en korte mouwen rond em dochter en ik in rok zonder legging. Edit: OkΓ© hier is het wel 22 graden
Miek89 Uilenmama 't voelt echt veel warmer aan dan 18 graden hier. In de tuin is het 26 graden in de schaduw π
Toch6 Uilenmama ja wa dan? Dikke winterjas en sneeuwlaarzen? π Ik zit ook in zomerjurkje en blote benen buiten. In de zon en de wind (uit de wind gaat helaas niet)
Sevenof9 Uilenmama het is hier echt heel warm en zonnig hoor, ik ga ook een rok aan doen nu! Heb ook sandalen aan π
Sneeuwvlok Hier ook heel warm. mijn verbazing is dan ook dat het zo warm is dat mijn dochter van 3 er helemaal naar van werdt. Ineens werd ze helemaal niet lekker. Binnen gaan zitten, grote beker drinken en na een half uur werd ze weer een beetje zichzelf.
Honkeytonk Uilenmama hier de oudste ook korte broek en.hemd aan ππ€· super lekker weer is het! Zelf een zomerjurkje, zelfs de jongste zit in alleen een romper buiten. Zat er zelfs over te denken het zwembadje al buiten te zetten π
Ysabella Hier is het in de schaduw 20 graden, loop nog wel in een lange broek en zoon ook. Ik vind het ook altijd een gek gezicht als iedereen met deze temperaturen helemaal doen alsof het hoog zomer is. π Ik vind dat altijd erg Nederlands of zo Haha.
Ysabella Honkeytonk Hahaha nee wat erg. ππ€£ Als ik in Portugal ben en het is daar 35 graden en er komt opeens een zeebriesje heb ik dus direct kippenvel en het koud. π€ Ik kan mij er dus helemaal niks bij voorstellen dat mensen in bikini gaan liggen als het 14/15 graden is. πΆ
Nescio Uilenmama het voelt ook echt als zomer hier. 21 graden en in de tuin (uit de wind en in de zon) nog wel een paar graden warmer.. de meiden hebben zomerjurkjes aan en ik ook, eindelijk blote benen.
Vulpen Mijn dochter kan steppen! Wij: 'Waar heb je dat geleerd?' Zij: 'Bij L. op haar feestje toen dat nog mocht.'