Rietjesbeker Dat er twee buurmeisjes voor de deur stonden om te vragen of onze dochter (2 jaar) ook buiten kwam spelen. Dat mocht wel (ze speelt vaker met ze, en zij spelen ook vooral met elkaar) maar dat het 'komt M buiten spelen' nu al begint!
Softbasegaming Heb man nou al 3 keer wakker gemaakt. Vraag waarom ie niet in bed gaat liggen als ie zo moe is. antwoord ie dat ie maar een halfuurtje op de bank wilde liggen, ligt er nu al 2 uur. Ik denk oke dan stapt ie nu wel op. 1 keer raden wie er nu weer ligt te slapen.
Hopsatee Nescio Ik heb het nog niet gedaan maar mijn zusje is zondag jarig en ik wilde eigenlijk sochtends naar haar toe rijden, aanbellen, zwaaien en cadeau voor de deur zetten. En dan weer terug rijden en thuis blijven. Ik vind dat wel kunnen. Het lijkt mij beter dan boodschappen doen zeg maar.
Nescio Hopsatee tuurlijk, op afstand even zwaaien kan geen kwaad. Vrienden van ons hadden cupcakes gebakken voor heel de wijk bijna, ze zijn die met de fiets gaan rondbrengen. Aanbellen, doosje op de stoep en afstand nemen. Vooral bij de kinderen zaten die stappen er goed in.
Hopsatee Nescio Ook leuk! Ik doe taart (zelfgebakken) champagne en een cadeaubon die ze wilde hebben. Ze woont alleen wel 20 minuten verderop dus moet wel even met de auto. Gebruik ik dat ding ook nog een keer 🤪 Misschien zet ik op de terug weg ook nog taart bij mijn ouders neer denk ik. Maar ik ga nu verder nergens op visite of recreëren of in een ander gebied wandelen ofzo nee. Dat vind ik niet passend.
Blue Ik schonk zojuist heet water in een theeglas, knapt het hele glas uit elkaar!😮 Het glas was gewoon finaal door midden gebroken, echt bizar! Gelukkig kon ik nog net weg springen, anders had ik een hele golf kokend water over me heen gekregen😯
Jute Blue Je hebt er nu niets meer aan maar mij is ooit eens verteld dat wanneer je bij het inschenken van kokend water in iets van glas een theelepel in het glas doet, het glas niet barst.
Blue Ik krijg net een reclame te zien van een besnijdeniskliniek. Met grote koeienletters erbij dat besnijdenis ook mogelijk is met sedatie. WAAROM. Waarom krijg ik in vredesnaam dergelijke reclame in beeld? Wat in mijn online surf gedrag linkt mij aan besnijdenis?? Dit was overigens op de website van zp🤐