Lovely83 Manque lachen is soms het allerbeste! Ik snap wel dat zoiets pijnlijk voor je is, want vriendinnen ben je door dik en dun. En naast moeder ben jij ook nog steeds manque, een kind veranderd echt niet zomaar je karakter eigenschappen.
Louelle81 Bloem Ja echt erg hoor. Jarenlange beste vriendinnen en geen 1 keer langsgeweest tijdens de behandeling. En heel weinig laten horen. Ik was er we klaar mee geweest. Gelukkig is het goedgekomen net schoonzusje 🙏
Cactusje Cactusje Kleine meid blijkt nu toch verkouden te zijn en klaagt af en toe over hoofdpijn. Waarschijnlijk dus weer een oorontsteking in aantocht. Ze heeft nu iig de zakdoekjes al in bed liggen zodat ze haar neusje af kan vegen.
[verwijderd] Afgesproken met ex samen wat voor zijn verjaardab te doen met onze zoon prima! Komt binnen,feliciteer hem normaal met 3 zoenen daarna pakte hij pakte me in 1 keer vol op mijn mond😯 heb hem weggeduwd vond die raar😅
[verwijderd] [verwijderd] jeeeemig wat een piep Mijn verbazing: dochter speelt al de hele middag met buurmeisje en ze hebben nog steeds geen ruzie
iMoeder [verwijderd] Aaaaah bah! Wat is dat toch met die mannen. Mijn ex probeerde ook nog heel lang aan me te zitten. En boos worden als je zegt dat dat de bedoeling niet is. Zeg hem waar het op staat hoor! En dat, ‘huh, hoezo niet’ is gewoon nep. 🤬
Tantetil Louelle81 heel lief dat jij wel voor haar klaarstond. Ik kan mij er echt niks bij voorstellen dat je een goede vriendin laat vallen bij zoiets ernstig.
[verwijderd] Bloem Lijkt me juist helemaal niks voor @Sevenof9. Ik denk dat ze helemaal gillend gek wordt van alle politieke spelletjes en van alle inefficiënte debatten die niet gebaseerd zijn op feiten, maar op gebrek aan kennis en emoties.
iMoeder [verwijderd] Aan de ene kant waar. Aan de andere kant kan de politiek wel wat kennis van zaken en mensen die wel weten waar ze over praten, gebruiken natuurlijk.
Sevenof9 [verwijderd] dat is ook wel wat ik me afvraag, kan best dat dat zo is. Maar aan de andere kant hou ik het nu al 3,5 jaar uit bij het ministerie van Justitie en Veiligheid en erger dan dat kan het haast niet worden 😛 ik kan wel wat hebben. iMoeder dat vind ik een leuk compliment 🙂
[verwijderd] iMoeder Heb je helemaal gelijk in. Alleen volgens mij zitten die vrij weinig in de gemeentelijke politiek, omdat die het allemaal na een termijn voor gezien houden. 🤐 Dus dan moet je wel een hoge frustratie-tolerantie hebben.
[verwijderd] Sevenof9 Maar aan de andere kant hou ik het nu al 3,5 jaar uit bij het ministerie van Justitie en Veiligheid en erger dan dat kan het haast niet worden 😛 Daar kan ik niet over oordelen! 😁
[verwijderd] @iMoeder @Pimpelmeesje Sevenof9 Ik was ook echt even verbaasd en hij zat me echt aan te kijken waar doe je moeilijk over. We zijn 1.5 jaar uit elkaar,nou is die zoiezo de laatste weken wat vaker in zo'n stemming Moet zeggen dat we wel echt een leuke dag hebben gehad zonder gemopper of gezeur. En zoon het heel erg naar zijn zin had! Heb het later nog wel even aangekaart waarop hij zei je je zag er gewoon zo mooi uit en het voelde vertrouwd, waarop ik zei dat ik het snapte maar mij daar niet fijn bij voel.. en dat snapte die zo waar😎
Sevenof9 [verwijderd] heb hele leuke collega's maar het is allemaal wel heel inefficiënt en bureaucratisch daar 😛
Sevenof9 [verwijderd] fijn dat hij uiteindelijk wel goed reageerde 🙂 en ook dat jullie toch een goede dag hebben gehad!
Jules Het is opvallend stil voor een zondag in het krijspaleis. Nu vraag ik me af of mensen plekken vermijden vanwege het Corona gebeuren 🤔 Ik vind de relatieve rust hier wel prima, maar ook heel opvallend.
Hopsatee Jules Denk het niet, toeval. Of woon je vlakbij een plaats waar het speelt? Mijn ouders waren gisteren nog in een afgeladen speelparadijs en ik in een afgeladen volle sauna 😂