Is toch leuk een keer een feestje met wat anders dan cake versieren en een speurtocht? snap het probleem niet zo goed... hier bij mn nichtje een keer een zeemeerminnenfeestje geweest, een keer een anna en elsa feestje en een keer een klimpark feestje en ook een keer paardrijden. hartstikke leuk toch? Ook genoeg keren speurtocht en een paar keer binnenspeeltuin. Snap het probleem daarvan niet zo goed haha. Ik heb zelf mijn verjaardag ook in een binnenspeeltuin gevierd + pannenkoeken achteraf π waren de kinderen lekker onder de pannen en zelf ook een leuke middag.. Volgende keer gaan we met z'n alle naar de Efteling. Hoop dat men dan wat enthousiaster is dan de reacties hier π
Je zou ook gewoon kunnen zeggen, zo een feestje zou ik niet willen regelen, maar wel hartstikke leuk dat andere dat doen.
Kinderen hebben wel lijstjes met bedragen tussen de 2.00-7.50, dat vind ik wel bizar om alleen 30euro+ kado's erop te zetten voor een kinderfeestje/verjaardag. Zelf willen we geen kado's en als mensen perse iets willen geven mogen ze een donatie doen aan bepaalde stichting.