[verwijderd] ik verbaas mij over het feit dat jij je hierover verbaasd 😂
iMoeder mijn kinderen doen 5 minuten over hun ontbijt. Ik roep regelmatig ‘kauwen voordat je doorslikt’ en ‘kleinere hapjes nemen’. Het wordt echt in een moordtempo naar binnen gewerkt. Het zijn echt snelle eters.
Haren kammen en een staart erin kost ze ook 5 minuten en als ik het voor ze doe veel sneller. Invlechten doe ik niet doordeweeks, want daar ben ik wel lang mee bezig. Aankleden kunnen ze ook snel, mits mijn oudste dochter haar pictokaart erbij heeft en ik erbij ben om aan te sporen. Zelfde geldt voor de rest wat ze moeten doen in de badkamer. Ik ben zelf nog sneller. Mijn haar gaat in een snelle knot en ik gebruik enkel mascara. Wij zouden het ook in 25 minuten redden als het zou moeten.
Echter zou ik het zelf niet fijn vinden, want dan moet ik ze continue aansporen en ik word daar niet heel gezellig van. Ik vind het fijn om nog even te lezen, de boel alvast op te ruimen en kinderen nog even buiten laten spelen voordat we de deur uitgaan. Ik moet echt even landen op aarde nadat ik wakker word en dat kost tijd.