Fantykoekie Femkes neen maar dat is gedeeltelijk ook mijn fout. Als ik uitslaap zet ik de wekker toch op 8u dus dat ene uurtje eerder opstaan maakt ook niet uit. Als ik langer slaap heb ik knallende hoofdpijn en voel ik me ook echt ziek. Ook al ga ik pas om 02u slapen. Mijn biologische klok is gewoon heel fel afgestemd denk ik π
Femkes Mijn dochter wilde perse soep als ontbijt. Dat was verbazing 1. Daarna vroeg oudste zoon of hij ook soep mocht. En daarna at mijn man de pan leeg. 10 uur 's ochtends mensen, dat is toch niet lekker?
Nescio Tantetil en @Femkes mijn man en dochter zijn in Turkije maar drie keer raden wat dochter gisteravond nog wilde... soep! En toen dat niet lukte (bezorging duurde te lang) wilde ze het vanmorgen.
Huggybird Fantykoekie niet leuk!!! Om 8:20 uit bed is verdorie uitslapen!!! En lelijk doen tegen je kind is al helemaal niet nodig....
Ysabella Ik heb verse oliebollen bij de bakker gekocht, ik dacht nou ik weet niet of die wel zo lekker zijn maar ik heb nog nooit zulke lekkere oliebollen gegeten. π±π¬
Huggybird Ysabella wij halen ze sinds een paar jaar bij de bakkerπ€€ echt zo veel lekkerder dan die van mijn moeder....ππ
[verwijderd] Ysabella ik heb ze vandaag voor het eerst bij de bakker gehaald in plaats van bij de kraam, ben benieuwd!
Softbasegaming Dat de rode haarverf iets feller is uitgevallen dan ik had gehoopt π. Verder is dochter de hele dag al knorrig π zelfs eten erin stoppen werkt niet π ββοΈ
Ysabella Huggybird Haha heb je dat ook tegen je moeder gezegd?π De oliebollen hier van de bakker zijn gewoon nog lekkerder als van de oliebollen kraam.π±
Cactusje Dat het relatief rustig was bij de supermarkten vanmiddag. Misschien is de grootste drukte vanmorgen al geweest, maar vond het wel prettig.
Huggybird Ysabella neeeeee!!!! Dat is zielig.... maar dit jaar had ze er niet zo veel dus ik zei geef de oliebollen maar aan de anderen, doe ons maar alleen appel en ananas flappen. ππ nou moet ik wel zeggen dat ze wel lekker zijn als ze net gebakken zijn, maar later zijn ze wat droog.
Torretjeee Ik ben verbaasd dat de straat nog niet in de brand staat. Al jaren achter elkaar is de brandweer en politie overdag al meerdere keren geweest. Vorig jaar branden en de ME zelfs erbij. En nu nog niet eens 1 brandje π€·πΌββοΈ, zou het dan toch nog een rustige nacht worden π€.
Madeliefje06 Torretjeee Ik hoop het voor je! Snap echt niet dat mensen zo gestoord zijn dat de ME zelfs moet komen. Dan ben je ook liever niet thuis meer met oud&nieuw.
SYRV Torretjeee Ik had die ijdele hoop ook, maar zag daarnet dat op de hoek van de straat alweer een enorme fik is. Echt zo onnodig en gevaarlijk. Brandweer en politie nog niet gespot.