[verwijderd] Hoe stronteigenwijs mensen kunnen zijn. Maar hé wat weet ik er nou van hè?! Het is slechts mijn beroep en straks kan ik jouw shit gaan opruimen. Zak er toch ff lekker heel diep in joh!!!!
sleutelbloem 2littlemonkeys nou ja, dat hebben wij dus ook. Of ik nu weekboodschappen haal bij de Lidl of de Jumbo maakt mij op zich niet zo veel uit. Al haal ik bepaalde dingen wel bij de Jumbo, maar goed.
Diazz Dat we straks de verjaardag van zoontje vieren en ik gewoon nog in pyjama op de bank lig.... Ik moet douchen, maar ben gewoon te lui om op te staan π€¦ββοΈ
Pimpelmeesje Dat als je denkt "De tandpasta is bijna op" dat het dan altijd nog lang duurt voordat ie echt op is.
[verwijderd] Pimpelmeesje en als je denkt dat deze echt op is, knip je de tube door midden bij gebrek aan een nieuwe tube en je dan zeker nog een week je tanden hiermee kan poetsen π
Betsy Pimpelmeesje En dat je daarom vergeet een nieuwe te kopen, en je dan op een ochtend wakker wordt en de tandpasta echt op is...
Pimpelmeesje Betsy ja precies, en dan eigenlijk nog verbazen dat hij toch Γ©cht een keer echt op is π
Famofthree Dat ik me gister uit nieuwsgierigheid aangemeld heb op een wat normalere datingsite en dat ik gister en vanochtend zeker 10 berichten kreeg π€£π€£
Pimpelmeesje Famofthree normaler? π eerst zat je op een bizarre datingsite? Wel lekker voor je ego π
Famofthree Pimpelmeesje Nou Tinder wou ik niet eens aan beginnenπ. Ja goed voor je ego maar bij sommige denk ik echt hoe wanhopig ben je, zuid Limburg ?? Ik woon in noord Holland π€π.. en in de 2 e zin kusjes/schoonheid bleh bleh bleh..
Pimpelmeesje Famofthree oooh zo, ik dacht al dat je eerst op een datingssite voor leden van de sekte van Wiplala of de datingsite voor SM lovers zat ofzo π Maar ik vind het wel heel stoer van je dat je probeert! π
Jetje Robije wij spelen ook automatisch mee en het gewonnen bedrag wordt automatisch gestort. De prijs van de oudejaarsloterij is 3 januari al bijgeschreven
Manque De iPad waarvan ik al een half jaar dacht dat-ie kapot was, doet het ineens weer... en nΓ³g grotere verbazing: mijn zoon kan er iets mee!
Manque [verwijderd] Met een app spelen met dierenplaatjes en -geluiden π (gewoon een beetje op het scherm meppen)
[verwijderd] Manque super leuk!! Doet hij ook dierengeluiden? Of is hij volledig stom? (Stom in de zin van niet praten. Ik bedoel absoluut niet de negatieve betekenis van het woord!!)
Manque [verwijderd] Ik snap hoe je het bedoelt, no worries! Hij doet soms wel een geluid na, maar het het is nog niet herkenbaar. Hij maakt ook wel eens klanken: pahpahpahpah of kgaaaaaa, tsaaaaa, dat soort dingen. Maar praten doet hij niet.