Ysabella Ik heb besloten dat N. later naar bed gaat ivm dat Sint Maarten gedoe. Werd er aangebeld, N en ik doen open de kinderen willen een liedje zingen doet N opeens de deur dicht en zegt ondertussen βDAG!β Echt een kind van mij. π verbaast was ik wel. π
Torretjeee Ysabella Hier begon de jongste steeds te huilen (lees: schreeuwen) dat hij niet ook een snoepje mocht pakken als er gezongen werd aan de deur. Maar daar was ik dan weer niet verbaasd over.
Vulpen Ysabella Wij hebben gewoon een briefje opgehangen dat ze niet moeten aanbellen vanwege de baby. En er is helemaal niet aangebeld, dus dat was mooi. Kan ook door de regen komen natuurlijk, maar toch π
sjorsje Cactusje Ik zeg ook niet dat jij het nu zo zou doen, maar dat is wel hoe de meeste ouders het "vroeger" deden. En aangezien jij het over jouw situatie had, vroeg ik me af of dat voor jou gewerkt zou hebben.
Cactusje sjorsje Geen idee, mijn kinderen groeien in een heel andere situatie op dan dat ik opgroeide. Ik geloof wel dat het zeker verschil maakt als je weet dat je ouders in je geloven dat je het kan, ipv de gedachte dat zolang school geen gesprekje wil omdat je kind er een potje van maakt of een jaar over moet doen het wel goed zit. Dat laatste is hoe het er bij ons thuis aan toe ging, ik weet dus niet hoe het is als je ouder(s) betrokken willen zijn bij hoe het op school gaat en die hele verantwoordelijkheid niet alleen bij het kind laten.
Honkeytonk Tantetil hahaha ik zag het net bij beau en open zelfs speciaal dit forum om ff te kijken of het @Ysabella was π€π π
Nescio Cactusje ik snap je. Ik heb ook onder mijn kunnen gepresteerd omdat niemand in mij geloofde. Ik wil mijn dochters dat zeker besparen. Dan liever wat meer 'tiger mum' (bij wijze van spreken he) dan dat onverschillige gedoe.
Cactusje Net op school, een moeder zegt tegen haar peutertje daar ze even aan de kant moet omdat ze in de weg staat. Ik kon prima langs dat peutertje, het was moeder zelf die met een maxi cosi in de deuropening stond en dus in de weg!
[verwijderd] Over de frase "stay in hair" die Zenner tegenwoordig op sommige producten zet. Eh ja, nogal wiedes... dat is toch de hele bedoeling van die speldjes en haarclippen?! Wat mag ik van die andere speldjes en clippen van Zenner verwachten dan, waar dit niet op staat? En wat is dan de functie van die producten nog en waarom zou iemand die nog kopen?! Ik vind het maar stom.
Softbasegaming [verwijderd] Nou dochter snapt echt niet dat ze steieken stay in hair heten hoor. die denkt dat ze stay minder dan 5 min in hair heet π
fafa Ik verbaasde me over de varieteiten gember in onze koelkast: gehakte in een potje, japanse ingelegde, een potje met stukjes bakgember en een stuk verse. En ik hou niet eens van gember...
Hooyo-shimbir Ik heb een appeltjes groene skie jas van mijn schoonzusje gekregen. Ideaal voor fietsen door de regen. maar die kleur... niks voor mij. sta ik net op school komen er 3 kinderen van gr 1/2 βwat een leuke jas heb je aan!β Dus ik zei nog dat ik hem niet zo leuk vind maar daar waren ze het pertinent niet mee eens. zo schattig en onverwacht
[verwijderd] Dat de maximumsnelheid op snelwegen alleen overdag wordt verlaagd en niet 's nachts. Alsof je 's nachts minder stikstof uitstoot als je 120/130 rijdt! π€¦π»ββοΈ Ik snap de logica niet. π€·π»ββοΈ
Femkes [verwijderd] er rijden veel minder mensen 's nachts, waardoor er sowieso minder uitstoot is en daardoor zullen mensen zich er ook minder aan houden. Ik had zelf eigenlijk niet verwacht dat het er doorheen zou komen met dit kabinet. Ik vind het in zoverre wel handig dat het dan niet meer per snelweg anders is. Dat vind ik erg onlogisch vaak.
Toch6 [verwijderd] ik vind het sowieso stom. 100 op de snelweg is sloom. Dat voelt als 60 op een 80weg. Moet ik nog langer in de auto zitten π«
[verwijderd] Femkes Janna er rijden veel minder mensen 's nachts, waardoor er sowieso minder uitstoot is en daardoor zullen mensen zich er ook minder aan houden. Maar het gaat niet om een relatieve reductie per tijdseenheid ofzo, maar een absolute reductie. Dus het feit dat er 's nachts minder auto's rijden doet er niet toe. Als je die auto's die 's nachts rijden ook 100 zou laten rijden, zou je de stikstofuitsoot nog verder reduceren. Ik vind het krom.