Fantykoekie [verwijderd] Ik ben nog aan het staren. 🤣 Bij fruit uit de koelkast wacht ik meestal nog even totdat het iets op kamertemperatuur is. Zoon blijft maar bramen nemen. Half bakje is al op 😔
[verwijderd] Fantykoekie Mocht je hem niet zo willen is het door yoghurt ook erg lekker. En wie weet misschien pakt hij die van jou ook wel. 😜
Fantykoekie Tantetil begin januari wordt hij 7. 🙂 Wel niet werelds beste foto's met die plakker. 😅 Braam was best goed te doen vind ik.
Ysabella Ik verbaas mijzelf over het feit dat een bepaald onderwerp mij mij op een negatieve manier best persoonlijk aantrek. Blijkbaar ligt het gevoelig en ik weet niet precies waardoor dat dan komt. En nu ik er zo over na denk kan ik er ook wel een beetje om lachen. Ik lijk net een echt mens. 🤪
Born2bme hoeveel troep een mens kan hebben. Voor mijn gevoel heb ik laatst de zolder nog goed uitgeruimd en heel veel weggegooid maar vandaag heb ik weer 4 zakken met rotzooi weg gedaan.
Cactusje Born2bme Nou echt hè.. toen wij zouden verhuizen is er zoveel naar de stort gegaan. Ik was er erg van overtuigd dat wij wel van het weggooien waren omdat we zo klein woonden, maar de troep die alsnog van de kleine zolder kwam.... poeh zeg.
SYRV Fantykoekie dadels vind ik persoonlijk echt niet te eten! Ik krijg er altijd een zo’n raar prikkelend gevoel van in mijn mond. Bah.. snap heel goed dat hij het niet lust😉
Fantykoekie SYRV Haha ja hier doe ik het altijd in mijn snickersmoothie. Amandelmelk, banaan, dadel, cacaopoeder en pindakaas. Daar is die dadel heerlijk in. 😀
Sevenof9 Fantykoekie heb je wel eens snickerdadels gemaakt? Dadel met pindakaas erin, in gesmolten chocola dopen en laten afkoelen. Heerlijk!
Born2bme Cactusje oh erg he. Ik dacht dat ik goed bezig was met minimaliseren en opruimen en weggooien en geen nieuwe zooi erin, maar dat kan dus nog veel beter 🙈
[verwijderd] over hoe mijn kinderen op schooldagen ineens niet kunnen aankleden, of überhaupt goed luisteren. En nu zijn ze vrij, gaan ze straks naar de oppas en zitten ze er al helemaal klaar voor
Lovely83 Dat ik mijzelf een dag heb ziek gemeld zonder mij schuldig te voelen! Heb sinds gisteren al migraine dus moet echt even rust nemen. Normaal zou ik gewoon aan het werk zijn gegaan omdat ik weet dat mijn cliënten anders van slag raken.
Vulpen Lovely83 We leren het wel! Gisteren was ik sowieso te ziek, maar vandaag gaat het weer een stuk beter. Normaal zou ik dan naar mijn werk zijn gegaan, biddend dat ik niet in de trein zou gaan overgeven, nu ga ik eerst maar eens gewoon douchen.
Fantykoekie Over de rommel in huis. Speelgoed aan het sorteren en verkopen. Ben ik shock van de hoeveelheid en ik kan overal 'zo goed als nieuw' bijplaatsen want het allemaal bijna niet gebruikt. Of zelfs helemaal niet. 😳