Torretjeee Jute ja bij ons kan het ook wel. Alleen had het nooit eerder gezien en ook nooit als optie overwogen om dat te doen. Daarom was ik verbaasd π
Torretjeee Toch6 ja mijn sportschool is gewoon in en uitloop. De andere leken het meisje wel te kennen, denk dat ze nog geen 2 jaar was. Ze zal wel vaker mee geweest zijn. Tegelijk ook verbaasd dat er zulke jonge kinderen mee kunnen en je dan ook kan sporten. Ik heb een ander slag soort kinderen denk ik ππ
[verwijderd] Dit plaatje stond bij een artikel over een uitstrijkje. Na een minuut goed kijken zag ik dat het een klembord was in plaats van een gigantische speer die ze in je flamoes steken π
Ysabella Dat ik hoofdpijn heb, ik wil helemaal geen hoofdpijn hebben, ik hoor helemaal geen hoofdpijn te hebben want ik ben zwanger en zwanger zijn betekent bij mij hoofdpijn vrij. Nu dus niet meer... π€¦πΌββοΈπ€
Ysabella [verwijderd] rechts bij mijn slaap en als het naar mijn linker slaap verplaatst word het migraine. Meestal gebeurd dat. π₯
[verwijderd] Ysabella Paracetamol pakken en onder de wol... Meer kun je nu denk ik even niet doen. Sterkte!
[verwijderd] Hoe mijn collega vorige week na een herseninfarct naar huis is gestuurd door een arts met de mededeling dat kan niet, want je bent jong en gezond. Hij is gisteren opgenomen na de tweede infarct en uit de mri bleek sprake te zijn van een embolie.
Rietjesbeker [verwijderd] zooooo, dat is nog eens een fikse fout! En hoezo te jong en te gezond? Er kan altijd een zwakke plek in je lijf zitten zonder dat dat ooit is opgemerkt
[verwijderd] Rietjesbeker er waren geen risicofactoren, dus verder onderzoek was niet nodig volgens de neuroloog. Zijn spraak viel weg icm ernstig krachtverlies in zijn rechterhelft. De neuroloog noemde het een migraine aanval. Deze week weer en met heel veel moeite wilde ze wel een onderzoekje doen. Dat bleek toch niet helemaal goed en toen met weer veel moeite de mri, waarop een embolie zichtbaar is. Hij is direct opgenomen etc. en nu wordt het wel serieus opgepakt. Ik vind het wel heel ernstig hoe laconiek ermee omgegaan werd in eerste situatie.
[verwijderd] [verwijderd] Lovely83 Slecht zeg! Echt erg hoe lichtzinnig er soms door zorgverleners met mensen hun gezondheid en leven om wordt gegaan. π‘
Ysabella [verwijderd] bizar!!π± Ik vind het ook een hele rare redenering, want ondanks dat ik jong ben word ik elke 5 jaar gecontroleerd op aneurysmaβs in mijn hersenen. Jong oud het kan je altijd overkomen. Hopelijk is de schade nu niet groter dan βnodigβ was en hersteld je collega zo goed mogelijk. Verschrikkelijk zeg. π₯
Meca [verwijderd] Waarom hebben ze dan in vredesnaam die reclame gemaakt. 2 van de 3 zijn gebeurd en dan nog ja maar zeggen. Onbegrijpelijk! Ik hoop dat je collega hier goed uitkomt en dat die neuroloog even flink geschrokken is van haar eigen handelen.
Lovely83 @[verwijderd] wat ontzettend erg! Mijn man heeft het niet zo lang geleden ook meegemaakt, iemand met spraakuitval doorgestuurd en die werd ook naar huis gestuurd. π‘ Bleek uiteindelijk ook mis te zijn! Hij maakt bij bepaalde ziekenhuizen best vaak mee dat ze erg makkelijk zijn.
[verwijderd] Lovely83 grote kans dat het om het zelfde ziekenhuis gaat. Met dank aan zijn huisarts is er uiteindelijk verder gekeken. De neuroloog vond het allemaal maar onzin.
[verwijderd] Ysabella hier ook ergens rond die periode een week hoofdpijn gehad. Verandering in hormonen, vermoeidheid, dipje in je ijzer/vocht/iets, je beroerd voelen en daardoor wat gestresst, dat kan allemaal voor hoofdpijn zorgen. Hopelijk snel voorbij π