Lumihiutale nou, het is vooral heel raar...
Zoals gisteren, toen ik droomde dat ik, over een muurtje heen, per ongeluk in iemands mond plaste.
En vannacht werd ik eerst 4 keer wakker, half dromend/gelovend dat er een zwerm fruitvliegjes uit mijn kussen kwam en mij bedwelmde.
Daardoor sliep ik al heel onrustig.
Vervolgens kreeg ik echt een bizarre droom dat ik hele goeie seks had met mijn ex, zo goed dat we er een derde persoon bij wilden hebben. Hij ging die halen, terwijl ik op bed bleef liggen.
Vervolgens kwam hij terug met een buurjongen, een paar oud collega's, mijn ouders (?!) en zo nog een paar mensen. Al deze mensen wisten half wat er zou gaan gebeuren, maar uiteindelijk ging iedereen gewoon op de grond slapen.
Ik schaamde me kapot en was extreem boos op mijn ex. Heb in mijn droom de hele nacht wakker gelegen van schaamte, en 's ochtends ben ik het huis ontvlucht.
Al die mensen in onze slaapkamer werden echter wakker en kwamen me achterna met scooters en motoren en riepen dat ik terug moest komen, waarna ik naar het vliegveld vluchtte, een random vliegtuig pakte en nooit meer terug wilde komen.
Echt gestoord... Soort eng.