Tantetil Manque hij had een trouwring om dus ik stelde mij al voor dat hij daarna zijn vrouw een dikke kus zou geven...bah Ik zat hem ook gewoon uitgebreid te bestuderen, maar hij zat zo in zijn krantje dat hij de omgeving vergat ( denk ik)
Tantetil Louelle81 ah nee niet babyG, je hebt het vast verkeerd gezien π Maar zijn allemaal fases, hier ook gehad.
Uilenmama Louelle81 Omdat ze een fles wijn in haar tas stopte. Maar de vrouw kreeg in de gaten dat er naar haar gekeken werd. Dus rekende ze de fles wijn af. Ze is nog niet op heterdaad betrapt, maar we houden haar in de gaten...
Louelle81 Elsie89 Zeker een miljard, ze snapt het nu nog niet echt. Maar ik denk, kind je bent pas pas 1, hoe kom je erbij om te slaan. Hele neus van zoon opgehaald.
SYRV Uilenmama Even benieuwd hoor: werk jij in die betreffende winkel? Aangezien je zegt βweβ houden haar in de gaten. π
SYRV Uilenmama haha gelukkig! Ik zag al helemaal een scenario voor me waarbij een groepje moeders van school verdekt opgesteld in de winkel de βmogelijke diefβ op heterdaad wilden betrappen π.
Elsie89 Louelle81 Hier heeft zoon van 11 maanden al 2 x een pluk haar bij zn zus uitgetrokken. Nu letten we er extra op als ze bij elkaar in de buurt zijn maar hoe hij erbij komt geen idee. Dochter heeft lang geslagen maar het volhouden heeft effect gehad want inmiddels doet ze het al een tijd niet meer
[verwijderd] Louelle81 Het grootste deel van de communicatie bij mensen is nu eenmaal non-verbaal en slaan is gewoon wel lekker duidelijk! π
[verwijderd] Over hoe mijn familie blijft reageren over de taalachterstand van onze zoon. Zelfs nu het vermoeden van tos is uitgesproken, blijven ze volhouden dat het volledig normaal is en er niets met hem aan de hand is.
Louelle81 Elsie89 π«π« ach nee hoe komen ze erop zeg. Herken het absoluut niet van mijn zoon. Zij is sowieso een stuk pittiger! Staat ons wat te wachten denk ik.
Manque Hoe moe ik kan zijn. Gek eigenlijk, met een trage schildklier heb ik me al heel vaak moe gevoeld, maar toch verbaas ik me er soms over dat ik niet uit elkaar val.
Tantetil Manque ik verbaas mij er wel eens over hoeveel jij allemaal doet....werken, alle zorg thuis en daarnaast nog van alles. En dat met een slecht werkende schildklier. Je bent een topper π en als je wel uit elkaar valt, dan helpen wij om jou weer aan elkaar te plakken.