Tantetil Ik vind het ook jammer hoor. Hoewel ik het zelf dus ook heb gedaan. Ik wilde in die periode graag mijn verhaal hier delen en spuien, maar tegelijkertijd durfde ik het ook niet ivm herkenbaarheid en dat het toch een openbaar forum is.
En ik was bang dat ik dingen ging zeggen waar ik later spijt van zou krijgen.
Ondanks dat bleef ik toch steeds het forum openen en alles hier meelezen, waardoor ik weer emotioneel werd. Dus uiteindelijk rigoureus m'n account opgezegd om even tot rust te komen.
Maar toen ik weer een beetje bij zinnen was, ben ik teruggekomen. Ik miste het hier toch wel π
Ik snap echter je gevoel hoor. Ik heb het vooral bij mensen die hier veel heftige dingen delen en met wie we meeleven, en die vervolgens popi jopi gaan doen op zp. (En hier hun account opzeggen)
Dan denk ik, huh? Kennelijk zijn je problemen toch niet heftig? Of zijn wij alleen om mee te huilen en niet leuk genoeg om mee te lachen?
Maar ik het geval van Dasty-queen heb ik wel het gevoel dat er echt iets naars aan de hand is, dus vind ik het niet erg en hoop ik vooral heel erg dat het goed met haar gaat/komt.