Blue Dat ik vandaag bij iemand op de koffie zou gaan, maar ik nu al een half uur voor een dichte deur zit. Joe, ik ga weer naar huis. Haal wel een taartje onderweg die ik in m'n eentje opvreet.
[verwijderd] Gister verbaasde ik me erover dat mensen wiet rookte (wat ΓΌberhaupt illegaal is in FR) waar ik (zwanger) en Robbie bijzaten.
Blue [verwijderd] @[verwijderd] @Lumihiutale juist toen ik wilde vertrekken, kwamen ze er aan lopen. Ze hadden een eind gewandeld en deden zelf heel luchtig, alsof ze het echt niet door hadden. Dus toen heb ik het er maar bij gelaten, misschien dat er in de communicatie iets misgegaan is met afspreken. Dus alsnog m'n taartje in gezelschap gehad π
[verwijderd] [verwijderd] Toen mijn dochter's schoenen van de ene op de andere dag te klein waren, hadden zij en een klasgenootje met dezelfde schoenen na gym per ongeluk elkaars schoenen aan gedaan. Mijn dochter liep dus al twee dagen rond op schoenen die twee maten kleiner waren. En ik maar zeggen dat ze niet moest zeuren en dat dit prima schoenen waren... π¬
[verwijderd] [verwijderd] hahaha ik wilde dat het hier waar was. Maar ze heeft vandaag al 3 paar schoenen aan gehad. 1 paar past wel maar die weigert ze aan te trekken.
Lumihiutale Blue Nou, ik blijf het een beetje raar vinden.. Maar fijn dat ze er toch uiteindelijk waren π
sjorsje Blue fijn dat ze alsnog kwamen dan, maar het blijft vreemd. Je gaat toch niet 'n eind wandelen als je weet dat er visite aankomt.
Cactusje sjorsje Nou idd.. Ik had een vriendin die altijd wel van zulk soort dingen had. Hoe vaak ik haar wel niet uit bad gebeld heb... of ze was in een winkel, of, of, of...
Sneeuwvlok [verwijderd] Nee niet op deze leeftijd. Mijn dochter deed toen niet langer dan 1 jaar over een maat. Misschien is het dan wel heel normaal π Verbaas me sowieso over kindekledingmaten. In maat 86 staat 18 maanden en in maat 92 staat 2 jaar. Nu is de jongste wel wat kleiner dan gemiddeld maar ze loopt toch echt geen 2 jaar achter.
Mamabeertje Sneeuwvlok Hier hebben de kledingmaten ook nooit 'geklopt' hoor. Ik vond pas een jasje in de kast waar 80/12 mnd in stond. Mijn zoontje is 2,5 en past hem perfect.
Vulpen Sneeuwvlok Dat komt toch gewoon omdat ze steeds langzamer gaan groeien...? Dus als ze op hun 3e verjaardag maat 98 hebben, dan passen die T-shirts met hun 3e verjaardag vaak ook nog (min of meer). Maar zelfde geldt dan voor als ze dan maat 86 of 110 hadden.
[verwijderd] Sneeuwvlok en @Mamabeertje Hier is het juist precies andersom. Dochter is lang voor haar leeftijd en zij is altijd veel jonger dan die leeftijden die op de kaartjes staan. Ze is nu 7, maar heeft kleding waar als "advies" in staat voor 10 of 11 jaar. Moraal van het verhaal: die leeftijden vergeten en alleen naar het aantal cm kijken.
Torretjeee Dat ik net een latte macchiato kreeg van mijn vriend en dat hij nogal vreemd smaakte. Had hij er suiker in gedaan. Na 10 jaar verkering denkt hij dat ik ineens suiker in de koffie heb π€
[verwijderd] Torretjeee herkenbaar dat soort dingen. Ik bestel bij het uiteten gaan aaaaaaaltijd Coca Cola, hebben ze geen COCA cola, dan neem ik water. Al 10 jaar lang. Altijd. Ik kom terug van de wc, heeft hij Pepsi besteld!!!!! PEPSI!!! Het is dat we kinderen hebben maar anders had ik het direct uitgemaakt .. π
Ansji [verwijderd] Iiiiieeeuwwwww! Als CocaCola ooit om zou vallen en er alleen Pepsi zou zijn, zou ik meteen van mijn cola verslaving af zijn! Misschien wel goed eigenlijk, bedenk ik me ineens ...
Torretjeee [verwijderd] ja echt hoe verzin je het. Hoe dat brein dan werkt geen idee, en ook nog heel verbaasd reageren als ik vraag waarom er suiker in zit?
Marshmallow [verwijderd] hee ik ook! Pepsi vind ik zooo smerig. Vraag altijd: hebben jullie coca cola? Ja, okΓ© doe maar cola. Nee, okΓ© dan water π